Clappy Skrevet 30. juni 2008 Rapporter Del Skrevet 30. juni 2008 Hei. Jeg har tenkt å fornye meg litt i sommer, og da tror jeg jammen det er på tide å få meg en annen hårfrisyre. Ansikstsformen min er ganske lik denne har ganske likt hår som Ryan sheckler har på det bilde der, men håret mitt er litt kortere: ) vil helst ha en hårfrisyre som drar damer/ser kul ut: ) Skal vel nevnes at jeg er 15 år gammel Takker for alle forslag Lenke til kommentar
Essem Skrevet 1. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 1. juli 2008 Jeg gikk all in for denne i år. 6 mm. Lenke til kommentar
John Keats Skrevet 1. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 1. juli 2008 stemmer også for kortklipt Lenke til kommentar
Kuroi-Neko Skrevet 2. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 2. juli 2008 Ja du hadde nok sett tøff ut kort tror jeg^-^ Lenke til kommentar
John Keats Skrevet 2. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 2. juli 2008 virker også som det er in å ha såpass langt hår som på bildet du postet om dagen, noe jeg synes blir veldig rart om alle skal gå med det sånn.. vil heller skille meg litt ut med kort Lenke til kommentar
MSg Skrevet 18. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 18. juli 2008 Hanekam er rått.. det drar sikkert flust med damer også.. Midtskill er også kult.. Lenke til kommentar
Billy Bob Skrevet 18. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 18. juli 2008 Maskinkort ftw! Har hatt det.. eh. Veldig lenge nå, godt som gull. Lenke til kommentar
Essem Skrevet 19. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 19. juli 2008 Hanekam er rått.. det drar sikkert flust med damer også.. Midtskill er også kult.. riiiiight... Lenke til kommentar
Sir Zu Zwat Skrevet 20. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 20. juli 2008 Hva med den sveisen på bildet du selv linket til da? Syns det var fett, jeg. Tenkte det var unødvendig å lage ny tråd, så jeg legger meg selv inn her også, så jeg kanskje kan få noen tips om hårsveis. (Føler selv at veldig korte hårsveiser passer dårlig.) Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 20. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 20. juli 2008 Problemet med langt hår er at det krever mye vedlikehold. For meg som vanligvis ikke bruker gele eller noe annet. Og bare grer meg etter dusj så foretrekker jeg kort hår, med sideskill. Man ser skikkelig ut. Lenke til kommentar
Sir Zu Zwat Skrevet 20. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 20. juli 2008 Er det som er så synd. Bruker man ikke voks/gele/hårskum e.l. ser det ofte veldig kjedelig/rotete ut. Bruker man voks/gele/hårskum e.l. tar det lang tid før det ser skikkelig ut. Lenke til kommentar
Lubbne_Ludde Skrevet 21. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 21. juli 2008 OMartin: Jeg likte lengden på håret ditt. Hva med å prøve å style det litt mer oppover forran/ eventuelt klippe litt av den luggen? Mulig det bare er bilde som for det til å bli sånn, men for meg virker det som om hele håret ditt enten bare henger naturlig veldig tungt nedover, eller at du styler det nedover. Det er litt tungt og fluffy liksom? Du har god luft mellom håret og pannen, for å si det slik. Og ang voks og produkter og slikt. Voks er et must. Lenke til kommentar
Essem Skrevet 21. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 21. juli 2008 Jeg gikk all in for denne i år. 6 mm. Nede på 3 mm nå, snart fjerner jeg vel hele plastsaken foran. Blir det veldig kort da? Lenke til kommentar
MSg Skrevet 21. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 21. juli 2008 Nei da. Go for it.. Lenke til kommentar
mikaragua Skrevet 21. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 21. juli 2008 De 3 mm vokser uansett såpass fort at det ikke er så farlig om det ikke blir like bra som planlagt. Lenke til kommentar
MSg Skrevet 21. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 21. juli 2008 Nettopp. Desutten er det bare å bruke lue en stund til det ser bra ut igjen.. Lenke til kommentar
Essem Skrevet 22. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 22. juli 2008 Lue i dette været? Hmm... får se hva jeg gjør. Lenke til kommentar
MSg Skrevet 22. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 22. juli 2008 Finnes jo lette og ledige sommerluer.. Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 22. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 22. juli 2008 Da er caps eller hatt bedre. Lenke til kommentar
Essem Skrevet 22. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 22. juli 2008 Ikke hatt. Caps derimot... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå