Refi Skrevet 30. juni 2008 Del Skrevet 30. juni 2008 Jeg har tatt av kabinett døra og satt en 300mm vifte (som jeg egentlig bruker til å kjøle meg selv ned meg om sommeren) Noen som tror at det hjelper? Jeg ser at det blir kaldere på cpuen i everest, men det ser ikke ut som det hjelper på skjermkortet. Hjelper det i det hele tatt eller er det bare tull å ha den der? Lenke til kommentar
Refi Skrevet 30. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 30. juni 2008 (endret) For dumt spørsmål? :!: Endret 1. juli 2008 av manidress Lenke til kommentar
Keylar Skrevet 20. juli 2008 Del Skrevet 20. juli 2008 Du får kanskje bedre resultat med lukket kabinett og sette den vifta på en inntaks vifte til kabinettet?. Lenke til kommentar
knopflerbruce Skrevet 21. juli 2008 Del Skrevet 21. juli 2008 Lavere temp gir bedre klokk, men hvilken viftekonfigurasjon som er best aner jeg ikke. Lenke til kommentar
Refi Skrevet 21. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 21. juli 2008 Det ser ikke ut som det hjelper så veldig mye. Keylar@ Nei det hjalp ikke på tempen hvertfall. Lenke til kommentar
Syar-2003 Skrevet 21. juli 2008 Del Skrevet 21. juli 2008 Problemene mad fleste kabinetter idag er vel at de har harddisker bak innsugsvifta foran. I p182 er det også slik . Lufta som skal komme til grafikk kortet er allerede blitt "varm" fra diskene. Selv har jeg droppet diskbrønn helt og satt disker oppe i 5.25" brønnene i form av et chieftek sata system . Nede bak innsugsvifra er det ingenting som blokkerer eller varmer opp lufta som trekkes inn. Et annet problem med tower kabinetter er at skjermkorta henger opp-ned og det dannes en "lomme" med dårlig luftsirkulasjon under det . Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå