ShadowViper Skrevet 30. juni 2008 Del Skrevet 30. juni 2008 noen som har noen bra forslag? Rollespill,action osv.. Nevn navn på noen bra multiplayer spill. en venn av meg foreslo at jeg skulle kjøpe rollespill. men har ikke funnet noen bra ennå > >Xbox360< Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 1. juli 2008 Del Skrevet 1. juli 2008 Mine desidert beste online-opplevelser kommer fra disse: Gears of War Rainbow Six Vegas Halo 3 Call of Duty 4 Grand Theft Auto 4 Lenke til kommentar
Rekeomelett Skrevet 1. juli 2008 Del Skrevet 1. juli 2008 Vel, Lakus said it. Men også Rainbow Six Vegas 2 er verdt å få med seg. Lenke til kommentar
ShadowViper Skrevet 1. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 1. juli 2008 har gta men er det multiplayer game? -_- dessuten var jeg skuffet over det..drit bra grafikk og fysisk motor ovs..men manglet en del ting som lastebil med henger? men.. noen som vet om foreksempel multiplayer spill som..baldurs gate eller final fantasy? Lenke til kommentar
-Torb Skrevet 2. juli 2008 Del Skrevet 2. juli 2008 Mine desidert beste online-opplevelser kommer fra disse:Gears of War Rainbow Six Vegas Halo 3 Call of Duty 4 Grand Theft Auto 4 Call of Duty 4 og Halo 3 støttes oppunder. Hatt ganske mye morro med begge disse online. Lenke til kommentar
wildex999 Skrevet 2. juli 2008 Del Skrevet 2. juli 2008 har gta men er det multiplayer game? -_- dessuten var jeg skuffet over det..drit bra grafikk og fysisk motor ovs..men manglet en del ting som lastebil med henger? men.. noen som vet om foreksempel multiplayer spill som..baldurs gate eller final fantasy? GTA 4 har vel multiplayer ja? online er det ikke? Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 2. juli 2008 Del Skrevet 2. juli 2008 Jepp. Multiplayer der ja. Moro er det og.æ Lenke til kommentar
binko Skrevet 3. juli 2008 Del Skrevet 3. juli 2008 Army of Two har vel en ganske underholdende multiplayerdel, har det ikke? Lenke til kommentar
E-wok Skrevet 4. juli 2008 Del Skrevet 4. juli 2008 har gta men er det multiplayer game? -_- dessuten var jeg skuffet over det..drit bra grafikk og fysisk motor ovs..men manglet en del ting som lastebil med henger? Jeg må si jeg skjønner godt hvorfor du ble skuffet når du ikke får lastebil med henger. PS: Jeg skjønner det ikke! Lenke til kommentar
ShadowViper Skrevet 4. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 4. juli 2008 har gta men er det multiplayer game? -_- dessuten var jeg skuffet over det..drit bra grafikk og fysisk motor ovs..men manglet en del ting som lastebil med henger? Jeg må si jeg skjønner godt hvorfor du ble skuffet når du ikke får lastebil med henger. PS: Jeg skjønner det ikke! eksempel da vettu -_- man får ikke løftet med truck..ingen jetfly. bare 2 eller 4 helikoptere.hmm. Lenke til kommentar
Essem Skrevet 4. juli 2008 Del Skrevet 4. juli 2008 Men du får en festlig multiplayer-del I tillegg støttes Gears of War og Halo 3. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-t9DveYkZ Skrevet 4. juli 2008 Del Skrevet 4. juli 2008 Jeg foreslår Guitar Hero II og III, samt Rock Band. Disse er optimalt å spille lokalt med venner, og ettersom de fleste du vil komme til å støte på ved spilling på Xbox Live gir det lyst til å rive av deg håret, kan det være en fordel. Lenke til kommentar
jonna123 Skrevet 4. juli 2008 Del Skrevet 4. juli 2008 Mine desidert beste online-opplevelser kommer fra disse:Gears of War Rainbow Six Vegas Halo 3 Call of Duty 4 Grand Theft Auto 4 Ja, du kan jo egentlig gå etter denne listen når du skal kjøpe dine neste spill. For å få den best mulig etter min mening må du bare bytte om Call of Duty 4 men Rainbow Six Vegas. Lenke til kommentar
SAS1984 Skrevet 4. juli 2008 Del Skrevet 4. juli 2008 De spillene jeg har hatt mest glede av ONLINE på X360 er: - Rainbow Six Vegas - Call of Duty 4 - Battlefield Bad Company - Command and Conquer 3 (Rimelig svak online, i forhold til PC utgaven, men dog, har pløyd meg gjennom utallige online kamper for dette spillet på X360 også) Av disse stiller Call of Duty 4 helt klart sterkest, etterfulgt av Battlefield Bad Company. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå