Gjest Slettet+5132 Skrevet 8. juli 2008 Del Skrevet 8. juli 2008 Å bli proff fotograf står høyt på listen. Lenke til kommentar
EMS15 Skrevet 28. mars 2009 Del Skrevet 28. mars 2009 Akkurat nå.. Denne Hvorfor vil du ha en dyr bil som har gått så langt, når du heller kan ønske deg en helt ny Aston Martin DB9 til 1,7 millioner? Lenke til kommentar
kaffebryggare Skrevet 28. mars 2009 Del Skrevet 28. mars 2009 (endret) Å bli voldtatt av en jente jeg har crush på som er sterkere en meg. Edit: Og en realistisk en: Bli OpenTTD-programmerer (C++) og sprite-artist! Endret 28. mars 2009 av Bennythen00b Lenke til kommentar
Eloise Skrevet 28. mars 2009 Del Skrevet 28. mars 2009 å komme inn på UIO, medisin Lenke til kommentar
xersess Skrevet 29. mars 2009 Del Skrevet 29. mars 2009 Eg ønsker meg superkrefter som Clark Kent, thats it! Lenke til kommentar
Bob Dick Skrevet 29. mars 2009 Del Skrevet 29. mars 2009 Nok penger til og kunne gjøre -hva faen jeg vil- Til de som sier at penger ikke gjør deg lykkelig sier jeg: Bullshit! Haha, penger er kos. Penger og lykke er ikke det samme, men det er kjekt å ha om man kan å bruke de Lenke til kommentar
Krisdoffer Skrevet 29. mars 2009 Del Skrevet 29. mars 2009 Penger nok til å leve i sus og dus i uendlig tid. Lenke til kommentar
SiMoB Skrevet 29. mars 2009 Del Skrevet 29. mars 2009 world peace? Nei, komme inn på den linjen jeg ønsker nå til høsten og fullføre med glans. Deretter få en spennende og utfordrende jobb der jeg etterhvert blir styrtrik, får en heit kone og lever livet! Lenke til kommentar
Jo Are Skrevet 29. mars 2009 Del Skrevet 29. mars 2009 (endret) Har ganske mange drømmer egentlig, kan jo dele det opp i realistiske og urealistiske. Realistiske drømmer: - finne drømme dama. - få meg eget hus med hjemmkino som jeg selv har bygd. - hund. Urealistiske drømmer: - lære meg å stå på skøyter slik at jeg kan bli proff ishockey keeper i NHL (spiller innebandy nå men ishockey ser artigere ut pluss at det er større) - bli proff fotballkeeper (vet at jeg må velge mellom de to sportene om jeg skulle bli så heldig) - finne i lotto. Endret 29. mars 2009 av Jo Are Lenke til kommentar
Perrern Skrevet 29. mars 2009 Del Skrevet 29. mars 2009 Stå på wacken eller noe stort noe medbandet jeg spiller i. Kan gjerne spille på en av disse. Lenke til kommentar
EMS15 Skrevet 3. april 2009 Del Skrevet 3. april 2009 Realistisk: Bli proff fotballspiller. Førstemann på mars. Vinne i lotto. Få superkrefter. Urealistisk: Finne drømmedamen. Ende opp i en jobb jeg trives i. Lenke til kommentar
FlowerPower88 Skrevet 3. april 2009 Del Skrevet 3. april 2009 Akkurat for øyeblikket: Å se Arcade Fire live! Lenke til kommentar
Shiktu Skrevet 7. april 2009 Del Skrevet 7. april 2009 Å leve livet uten å måtte jobbe eller annen bry med utgifter. Lenke til kommentar
K.B.E Skrevet 20. april 2010 Del Skrevet 20. april 2010 Bli skuespiller eller få en jobb som er slik at jeg gleder meg til å gå på jobb. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå