pierce007 Skrevet 30. juni 2008 Del Skrevet 30. juni 2008 Har et HD kamera og lurer på hvilket program som er det beste til bilderedigeringer av ymse slag. Er detr Adobe Photoshop som anbefales til slikt? Lenke til kommentar
solaas Skrevet 30. juni 2008 Del Skrevet 30. juni 2008 I bilderedigering er det nok photoshop som anbefales, men trenger du virkelig de ekstra muligheten som du har i CS3 eller holder det med Elements? Til enkel redigering som å forandre kontraster, skarpe opp, croppe ovs holder det lenge med elements. Skal du gjøre avanserte ting anbefales CS3. Jeg sier ikke at du ikke kan gjøre de samme tingene i elements som i CS3 men det er en grunn til at CS3 er proffene's valg, men CS3 svir i lommeboken hvis du skaffer det lovelig. Det finnes andre alternativer som er mye billigere og som kan holde til ditt bruk. The gimp er gratis og noen syns det er på høyde med Photoshop men der akkurat der er jeg uening. Håper det er noen som kan forklare de andre alternativene som coreal, lightroom ovs for de er jeg ikke så kjent med. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå