Sitronkake Skrevet 30. juni 2008 Del Skrevet 30. juni 2008 Hei! Jeg er på utkikk etter en ekstern harddisk som kan kobles via HDMI til TV og spille av filmer. Ser helst at all avspilling skjer på selve harddisken, slik at den er helt uavhengig av å være tilkoblet PC. Trenger ikke all verdens kapasitet. Finnes det en slik gadget? På forhånd mange takk! Hilsen Sitronkake Lenke til kommentar
Target.Aquired Skrevet 1. juli 2008 Del Skrevet 1. juli 2008 Hei! Jeg er på utkikk etter en ekstern harddisk som kan kobles via HDMI til TV og spille av filmer. Ser helst at all avspilling skjer på selve harddisken, slik at den er helt uavhengig av å være tilkoblet PC. Trenger ikke all verdens kapasitet. Finnes det en slik gadget? På forhånd mange takk! Hilsen Sitronkake Nei finnes ikke. Må gå via en PC for avspilling trodde jeg.... M Lenke til kommentar
Hårek Skrevet 1. juli 2008 Del Skrevet 1. juli 2008 Det finnes. http://cgi.ebay.com.au/HDMI-500GB-External...6QQcmdZViewItem Lenke til kommentar
Morten K Skrevet 1. juli 2008 Del Skrevet 1. juli 2008 (endret) Du kan også kjøpe en Popcorn Hour A-100 og sette inn en hardisk i den. Edit: Her er en test av den. Endret 1. juli 2008 av Morten K Lenke til kommentar
Amland Skrevet 1. juli 2008 Del Skrevet 1. juli 2008 Eg vil anbefale deg Freecom sin Mediaplayer. De siste utgaven FREECOM NETWORK MEDIAPLAYER-450 WLAN kan kobles til tv ved hjelp av HDMI. De kan kjøpes enten med harddisk eller uten hos blant andre Amentio der eg har kjøpt mine. Det greieste er å kjøpe uten harddisk men å bestille en harddisk utenom. Da blir sluttsumen mindre en viss du kjøper med harddisk. Freecom wlan 45 uten harddisk 1493 kr + 500 GB HD til 550 kr = 2043 kr Freecom Wlan 45 med 500 GB = 2331 Kr Bare husk at det er kun 45 serien som bruker sata disker. 35 serien bruker ide disker. Lenke til kommentar
Amland Skrevet 1. juli 2008 Del Skrevet 1. juli 2008 Eg vil anbefale deg Freecom sin Mediaplayer. De siste utgaven FREECOM NETWORK MEDIAPLAYER-450 WLAN kan kobles til tv ved hjelp av HDMI. De kan kjøpes enten med harddisk eller uten hos blant andre Amentio der eg har kjøpt mine. Det greieste er å kjøpe uten harddisk men å bestille en harddisk utenom. Da blir sluttsumen mindre en viss du kjøper med harddisk. Freecom wlan 45 uten harddisk 1493 kr + 500 GB HD til 550 kr = 2043 kr Freecom Wlan 45 med 500 GB = 2331 Kr Bare husk at det er kun 45 serien som bruker sata disker. 35 serien bruker ide disker. Lenke til kommentar
Sitronkake Skrevet 1. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 1. juli 2008 Eg vil anbefale deg Freecom sin Mediaplayer. De siste utgaven FREECOM NETWORK MEDIAPLAYER-450 WLAN kan kobles til tv ved hjelp av HDMI. De kan kjøpes enten med harddisk eller uten hos blant andre Amentio der eg har kjøpt mine. Det greieste er å kjøpe uten harddisk men å bestille en harddisk utenom. Da blir sluttsumen mindre en viss du kjøper med harddisk. Freecom wlan 45 uten harddisk 1493 kr + 500 GB HD til 550 kr = 2043 krFreecom Wlan 45 med 500 GB = 2331 Kr Bare husk at det er kun 45 serien som bruker sata disker. 35 serien bruker ide disker. Hvordan er Freecom Mediaplayer når det gjelder brukervennlighet? Er det lett og raskt å bla blant mediainnhold f.eks? Lett å sette opp? Forøvrig takk for alle svar! Hilsen Sitronkake Lenke til kommentar
Amland Skrevet 1. juli 2008 Del Skrevet 1. juli 2008 Freecom mediaplayer er meget enkel å bruke. Når du kobler den til tv får du 2 valg. Om du vil kjøre fra harddisk eller nettverket dersom den er koblet opp mot nettverk. Så er det å velge om du vil se film, spille musikk eller å se på bilder. Trur du skal lete lenge for å finne en mer brukervenlig mediaplayer. Det som kan vere litt tungvint er å legge filmer , musikk etc over på disken. Då må den kobles opp mot pc som en vanlig ekstern harddisk via usb. Du kan gjøre dette via nettverket men den måten Freecom har laget dette fungerer svært dårlig. men kobler du den opp som vanlig via usb går det som en drøm. Denne spiller også alle tenkelige formater. Lenke til kommentar
Sitronkake Skrevet 2. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 2. juli 2008 Da var den bestilt, samt en 1000 GB S-ATA harddisk Den ser ut til å være helt genial til mitt bruk. Leste noen reviews, ganske gode anmeldelser generelt. Bestilte fra Amento.no. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå