Nidaroo Skrevet 30. juni 2008 Del Skrevet 30. juni 2008 Heisann! Vi i team TLC, søker pr, dags dato en designer, som kan hjelpe oss med å få et bra oppsett via spillet vårt. Vi har i nå over 2 år, programmert og utviklet spillet, til å bli noe enestående og noe utarbeidende krevende, for dagens spillere! Siden starten av spillet(starten av 2006), har vi mer eller mindre brukt all ressurs på å få spillet så feilfritt så overhodet mulig, samt vi har mer eller mindre utarbeidet nye og spennende funksjoner, til et revolusjonerende nytt spill! Derfor med dette, har vi nå kommet fram til en lanseringstid, nå i nærmeste tid. Siden det trenger vi en hyppig og god designer som kan gjøre selve freshet- ved siden noe for seg selv. Noe mer fortløpende informasjon av spillet er som følger: - Startet: Mars/April 2006 - Har mer eller mindre hele tiden derfra, hatt spesialiserte folk på banen, som tester ut spillet for evt, feil! - Mye krevende og spennende og ikke aller minst unikt å by på! Spillet er generell, mafia sjangeren. Noe som utdypes fra virkelighet, som gjør alt så spennende! Som sagt, så er det flere spille sjangere som er oppe og ruller, ikke bare mafia sjangeren! Vi vil fra høsten av(igjen) kjøre på offisiell server, dette innebærer full utnyttelse. Når dagen for offisiell lanseringsdato blir klargjort(forhåpentligvis November/Desember 2008), vil denne personen(e) som bidrar til designet, få en svært god "medalje", av oss som en takk! Samt personen(e) vil bli tatt godt vare på! / Vi er også et firma, som vi vil prøve å få flere spill på samme niva som dagens spill. Ta kontakt med meg(Nidaroo), for mer informasjon, hvis dette er noe for deg/dere! Lenke til kommentar
Nidaroo Skrevet 14. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 14. juli 2008 Gjør oppmerksom på det at jobben står fortsatt til ledighet! Lenke til kommentar
mikk- Skrevet 14. juli 2008 Del Skrevet 14. juli 2008 En "medalje"? Altså et design til prisen av noen byte? Eller misforstår jeg? Lenke til kommentar
Nidaroo Skrevet 15. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 15. juli 2008 En "medalje"? Altså et design til prisen av noen byte? Eller misforstår jeg? Ja, siden vi pr, dags dato ikke har noen jobber(siden vi mer eller mindre har hatt en periode rolig nå), blir det ikke snakk om lønn for eventuell arbeid framover. Men, det vil skje når vi ruller og går som normalt igjen. Lenke til kommentar
Lokaltog Skrevet 15. juli 2008 Del Skrevet 15. juli 2008 Fordi 99 av 100 slike prosjekter aldri når det stadiet hvor man kan tjene penger på det, så tror jeg det beste dere kan gjøre er å lære dere et HTML, CSS og et serversidespråk selv for å utvikle nettsiden deres. Alle trenger penger, og utviklere som kan få en godt betalt jobb gidder sjelden å bruke tid på småprosjekter som dette, der det er minimal sannsynlighet for at man noensinne får noe mer enn en medalje for jobben som er gjort. Likevel, lykke til med prosjektet deres. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå