Psykake Skrevet 30. juni 2008 Del Skrevet 30. juni 2008 (endret) #1 Tar et xbox360 spill ut av coveret. #2 Putter det inn i en xbox360 konsoll. #3 Det starter opp. Men der stopper det. Feilmeldingen er som følger: "Please put this disc into a xbox360 console to play it" Dette har skjedd noen ganger og det trengs en del forsøk for å få den til å lese spillet. Er det laseren som begynner å bli syk? Har noen opplevd noe lignende? Endret 1. juli 2008 av Neptjune Lenke til kommentar
Rekeomelett Skrevet 1. juli 2008 Del Skrevet 1. juli 2008 gjelder dette alle spilla? Lenke til kommentar
Psykake Skrevet 1. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 1. juli 2008 Lenge siden jeg har spilt de eldste spillene mine. Men det er noen som det skjer sjeldnere med enn andre. Men det er liksom nok til at det er irriterende. Lenke til kommentar
archongamer Skrevet 1. juli 2008 Del Skrevet 1. juli 2008 Dette problemet har jeg hatt selv og det var dvd drevet som var ødelagt. Eller det funket en av ti ganger man forsøkte, men stort sett feilmeldingen om å putte inn en 360 plate. Ta kontakt med MS og send inn konsollen på rep:/ Lenke til kommentar
Psykake Skrevet 1. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 1. juli 2008 Dette problemet har jeg hatt selv og det var dvd drevet som var ødelagt. Eller det funket en av ti ganger man forsøkte, men stort sett feilmeldingen om å putte inn en 360 plate. Ta kontakt med MS og send inn konsollen på rep:/ Har aldri hatt den på rep. Men har hørt skrekkhistorier. Tar det veldig veldig lang tid? Lenke til kommentar
rekyl Skrevet 1. juli 2008 Del Skrevet 1. juli 2008 Har aldri hatt den på rep. Men har hørt skrekkhistorier. Tar det veldig veldig lang tid? Det varierer mellom 1 uke og (i ekstreme tilfeller) flere måneder. Mest sannsynlig 2 uker utfra det jeg har fått med meg. I begge mine tilfeller gikk det under 2 uker. Det ser ut som om den må på rep. ja, skrekkhistorier eller ikke. Lenke til kommentar
archongamer Skrevet 1. juli 2008 Del Skrevet 1. juli 2008 Jeg har hatt min 4 ganger på rep. grunnet dvd drevet, og har både posetive og negative ting å si om måten MS håndterer hele reperasjons siden sin. Har en gang fått den tilbake mer ødelagt enn den var da den forlot meg, og jeg har aldri ventet kortere enn 3 og en halv uke, så ville ikke forventet den på 2 eller under. Det posetive er at fra 3 gangen jeg fikk feilen har jeg fått et spill av MS som plaster på såret Lenke til kommentar
Kris Skrevet 1. juli 2008 Del Skrevet 1. juli 2008 Oj, du er heldig! Du fikk ett spill for å ikke ha hatt Xboxen din i nesten fire måneder! Lenke til kommentar
archongamer Skrevet 1. juli 2008 Del Skrevet 1. juli 2008 Oj, du er heldig! Du fikk ett spill for å ikke ha hatt Xboxen din i nesten fire måneder! hehe, rett skal være rett, jeg har da fått 2 spill Men regner vi med den gangen boksen kon ødelagt tilbake fra rep. blir det nok mer enn 4 mnd, så nei jeg påstår ikke jeg er heldig. Men er jo posetivt man i det minste får noe som helst, selv om det egentlig bare skulle mangle. Lenke til kommentar
Psykake Skrevet 1. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 1. juli 2008 Takk til alle for innspill. Blir nok en telefon til MS i morgen. Tvi tvi Lenke til kommentar
Bruker-104685 Skrevet 1. juli 2008 Del Skrevet 1. juli 2008 Min og pleier å få den feilmeldingen, men ikke så hyppigt hele veien. Kansje 1 gang i løpet av 3 måneder Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå