Gjest anynom Skrevet 30. juni 2008 Del Skrevet 30. juni 2008 Hei, har holdt på med en dame frem og tilbake i 1måned nå, og vi har klina og hatt sex. Rett før jeg reise på ferie som var for 3dager siden fortalte vi til hverandre hvor mye vi likte hverandre osv. Greia er at jeg skal være borte i 2uker nå og hadde egentlig tenkt til å vente med til jeg kom tilbake og møtte ho face til face før jeg skulle spørre om ho ville bli sammen med meg. Men snakket med ho på msn og jeg sa at jeg hadde tenkt mye på ho osv, og ho sa at ho hadde tenkt på meg hele helga osv... Så lurer på om jeg bare skal spørre nå istdedenfor over SMS eller telefon? Eller om jeg bør vente 2uker? Lenke til kommentar
fgr Skrevet 30. juni 2008 Del Skrevet 30. juni 2008 alt er like bra. sier du det nå som du ikke møter hu igjen på 2 uker blir det kjempefine forventninger til når dere møtes igjen og dere kaster dere over hverandre. sier du det mens dere ligger i senga om 2 uker, blir det nok også ganske bra sex Lenke til kommentar
Curiousss Skrevet 30. juni 2008 Del Skrevet 30. juni 2008 alt er like bra.sier du det nå som du ikke møter hu igjen på 2 uker blir det kjempefine forventninger til når dere møtes igjen og dere kaster dere over hverandre. sier du det mens dere ligger i senga om 2 uker, blir det nok også ganske bra sex Jupp jupp, enig enig! Så har dere masse å glede dere til ^^ Så har dere tid til å oppdatere venner og nettsider Lenke til kommentar
Gjest Gjest Skrevet 30. juni 2008 Del Skrevet 30. juni 2008 Spurte henne nå.. Fikk ja. hehe, spurte henne over msn som var litt lame.. men ho sa ja. Gleder meg til å treffe henne nå. Lenke til kommentar
Curiousss Skrevet 30. juni 2008 Del Skrevet 30. juni 2008 Gratulerer!! ^^ Håper dere virkelig får det flott sammen! Og lykke til! Hilse masse til dama Lenke til kommentar
Wooho Skrevet 1. juli 2008 Del Skrevet 1. juli 2008 Hei, har holdt på med en dame frem og tilbake i 1måned nå, og vi har klina og hatt sex. Rett før jeg reise på ferie som var for 3dager siden fortalte vi til hverandre hvor mye vi likte hverandre osv. Greia er at jeg skal være borte i 2uker nå og hadde egentlig tenkt til å vente med til jeg kom tilbake og møtte ho face til face før jeg skulle spørre om ho ville bli sammen med meg. Men snakket med ho på msn og jeg sa at jeg hadde tenkt mye på ho osv, og ho sa at ho hadde tenkt på meg hele helga osv... Så lurer på om jeg bare skal spørre nå istdedenfor over SMS eller telefon? Eller om jeg bør vente 2uker? Begnte å lure her, jeg da. Dere hadde klina og pult så hadde du tvil/usikkerhet med å spørre henne ut. Zup with that? Bra at du tok intiativet. Ikke mye som skal til, ikke sant.. Gratulerer. Lenke til kommentar
AlecTBM Skrevet 1. juli 2008 Del Skrevet 1. juli 2008 Nice one Grattis med dame da. Er enig at det er litt lame å spørre over msn, sms osv. Men hvis man er borte så er man borte. Hehe Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå