PrayingMantis Skrevet 30. juni 2008 Del Skrevet 30. juni 2008 (endret) Heisann Er i gang med nytt "prosjekt" og har bestilt deler og alt nå. Jeg bare leste i teksten fra komplett.no hvor jeg har handlet skjermkort, hvor det står som følger: NB! 9800GX2 krever en 8pins kontakt samt en 6pins kontakt fra PSU Har handlet denne strømforsyningen for litt siden. Står litt mer her. Det jeg lurer på er om jeg mangler en eller annen kontakt, eventuelt om det da finnes en walk-around, altså at jeg slipper å kjøpe ny PSU ? Endret 30. juni 2008 av gixxerman Lenke til kommentar
Professional Skrevet 30. juni 2008 Del Skrevet 30. juni 2008 Følger med adapter, den psu funker helt fint. Lenke til kommentar
PrayingMantis Skrevet 30. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 30. juni 2008 Herlig Jeg finner som regel ut i ettertid disse små detaljene som kanskje har en betydning hehe. Satt og bestilte deler hos en kompis, lørdag kveld, og med litt innabords Lenke til kommentar
Smirnoff Skrevet 1. juli 2008 Del Skrevet 1. juli 2008 (endret) TX750 skal komme med 8-pins (6+2 pinner), men det ser man jo av bildet hos Corsair som du sikkert gjorde. Endret 1. juli 2008 av Smirnoff Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå