Flamme73 Skrevet 30. juni 2008 Del Skrevet 30. juni 2008 Jeg har aldri overklokka noe i mitt liv så trenger hjelp. Jeg har en bærbar pc som jeg gjerne vil overklokke cpuen på. Kan absolut ingen ting om overklokking. Jeg vet ikke en gang hvor jeg går for å overklokke. Takker for raskt svar. Lenke til kommentar
Kjetil.. Skrevet 30. juni 2008 Del Skrevet 30. juni 2008 Ville lest litt rundt her på forumet og googlet! Lenke til kommentar
Syar-2003 Skrevet 30. juni 2008 Del Skrevet 30. juni 2008 Det er ikke mye støtte i mobile chipsett (laptop's) for overklokking. Det er nok en "lost case" . Om mulig får du også problemer med batteritid, varme osv. Lenke til kommentar
Refi Skrevet 30. juni 2008 Del Skrevet 30. juni 2008 Ville ikke begynnt å OC en laptop, aldri! Det blir for varmt og da får du fps drop under spill. Lenke til kommentar
Effectiv Skrevet 30. juni 2008 Del Skrevet 30. juni 2008 Regner med det er en blokk i bios anyways Ingen vits å klokke bærbare iallefall Lenke til kommentar
Refi Skrevet 30. juni 2008 Del Skrevet 30. juni 2008 Det går jo ann å prøve med systool (Tror det var det det hette) Men jeg tror ikke jeg ville gjort det med min laptop. Lenke til kommentar
hifiking Skrevet 5. juli 2008 Del Skrevet 5. juli 2008 (endret) Pinmod, genial sak, ikke mer volt, ikke mer varme. Øker FSB ved å lage en jumper i CPU sokkelen. Søk etter pinmod for pentium M på google. Endret 5. juli 2008 av hifiking Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå