griped Skrevet 30. juni 2008 Del Skrevet 30. juni 2008 (endret) Hei, jeg kjenner noen som fant en kabel på trappen dems. Jeg syntes dette er veldig dårlig gjort og det er nå anmeldt til politiet og d bæsjen er fra et menneske. det jeg lurer på er hvilken straff de kan forvente å få? Endret 30. juni 2008 av griped Lenke til kommentar
griped Skrevet 30. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 30. juni 2008 ikek lett å finne ut av tydeligvis.. Lenke til kommentar
jeyhu Skrevet 30. juni 2008 Del Skrevet 30. juni 2008 Tror ikke det blir veldig enkelt å finne den skyldige først og fremst. Å gjøre fra seg på et offentlig sted koster ihvertfall dyre dommer, veit ikke helt med på private eiendommer. Lenke til kommentar
efjeldse Skrevet 30. juni 2008 Del Skrevet 30. juni 2008 (endret) Så du prøver her siden du ikke fikk svar på nFF? (tre tråder med samme emne ble slettet, og en stengt) Tipper en sånn sak blir henlagt rimelig kjapt hvis den skyldige ikke har blitt tatt på fersken. Er mer en ekstremt umoden handling enn noe kriminellt egentlig. Den som gjør sånt fortjener ikke tittelen kriminell. Dette har forøvrig fint lite med forbrukerrett å gjøre, hvis du ikke har bestillt bajsen av en selger som har levert den på døren på den naturlige måten for deg. Endret 1. juli 2008 av efjeldse Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå