Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

Langtidsleie av bil


Anbefalte innlegg

Trenger en liten og grei bil for ca. 8 uker. Vurderer å kjøpe en for så å selge igjen, men kan jo fort tape seg og dyrt både å betale omreg. og årsavgift for 2 mnd. Noen som vet om noen som leier ut biler for litt lengre periode ? Helst på østlandsområdet.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Da hadde jeg heller valgt å kjøpe meg en bil som er godkjent for ett års tid til og der årsavgiften er betalt

Kjøp en bil til 10-20.000,- og dersom du ikke kjøper en bil som er nyere en 87 modell så koster ikke omregistreringen mere en ca 1400,-

Dersom du skal leie deg en bil til 5-6000,- i måneden så er du jo nesten oppe i det du må gi for en eldre brukanes bruktbil, da har du samtidig muligheten for å få igjen pengen dine ogaå og slipper å tape så mye på det, er du heldig så slipper du å tape ei krone dersom du kalarer å gjøre en grei handel

Lenke til kommentar

Takk for flere gode tips. Har vurdert å kjøpe/selge. Men er litt styr og skal ha litt flaks for å ikke tape penger. Koster å omregistrere, forsikring, evnt. rep. for å ha bilen rullende.... Med avis e.l. er jo alt dette inkludert. Har sendt en forespøresel til et par utleieselskaper så får vi se hva slags priser jeg får.

Lenke til kommentar
Takk for flere gode tips. Har vurdert å kjøpe/selge. Men er litt styr og skal ha litt flaks for å ikke tape penger. Koster å omregistrere, forsikring, evnt. rep. for å ha bilen rullende.... Med avis e.l. er jo alt dette inkludert. Har sendt en forespøresel til et par utleieselskaper så får vi se hva slags priser jeg får.

Er litt styr og skal ha litt flaks for ikke å tape penger? dersom du leier bil så slipper du jo garantert flaks, da er du jo garantert å tape penger

Er da heller ikke så mye styr, jeg mener folk går jo på jobb hver dag for å tjene til livets opphold, men å bruke ett par timer på å se på en bil og litt papir arbeid har de det verre med, det kan jo fort bli noen veldig lønsomme arbeidstimer :yes:

Dersom du kjøper en bil i prisklassen 10.000,- så skal det mye til for å tape disse pengene på 8 uker, og omregistreringsavgiften på mere en ca 14oo,- kan du jo reklamer med gratis omregistrering på bilen dersom den selges før det er passert to måneder også

Forsikringen er jo heller ikke allverdens på ett par måneder da

Lenke til kommentar

Sjekket med Avis og de skulle ha 5.800,- /mnd og National skulle ha 6.800,-. Fikk også et tips om Elbilnorge som leier ut disse Buddy "bilene". Altså elbil. De skal ha ca. 1150,- i uka. Blir stort sett bare kjøring i Osloområdet så det er et mulig alternativ. Gratis parkering, ingen bompenger, gratis drifstoff da jobben sponser strøm til ansatte som kjører elbil.

Endret av fleric
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...