TheNarsissist Skrevet 30. juni 2008 Del Skrevet 30. juni 2008 Hei, lasta ned Americas Army idag å prøvde det litt. Bare lurer på om det finnes noen norske servere å spille på? Skjønner ikke helt spillet. Hvordan får man nye våpen som sniper og sånt? Og hvordan skifter man Class? Håper noen gidder å svare. Lenke til kommentar
head_hunter Skrevet 30. juni 2008 Del Skrevet 30. juni 2008 Prøvde dette spillet for en stund siden forstod ikke en dritt men tror jeg bare prøvde en demo. Er hele gratis eller har du lasta det ned ulovelig. Lenke til kommentar
head_hunter Skrevet 30. juni 2008 Del Skrevet 30. juni 2008 Spillet er gratis Hvor kan jeg last det ned da? Lenke til kommentar
thadon Skrevet 30. juni 2008 Del Skrevet 30. juni 2008 http://www.americasarmy.com/ Lenke til kommentar
head_hunter Skrevet 30. juni 2008 Del Skrevet 30. juni 2008 http://www.americasarmy.com/ Skal laste dette ned i morra, og ikke gi opp på spillet før jeg kan basic Lenke til kommentar
Islanbadsj Skrevet 30. juni 2008 Del Skrevet 30. juni 2008 For å kunne spille nye klasser som sniper, medic osv. så må du spille en player delen. Det er små treningskurs, og tar ikke lange stunden. Synes selv at AA er et kult spill, litt mindre storm på pew pew en de fleste andre FPS spill. Du kan ikke bare løpe og storme på, du må nesten ha taktikk og samarbeid. Lenke til kommentar
TheNarsissist Skrevet 1. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 1. juli 2008 Hei igjen, nå driver jeg på det første Airborn treninga der de heiser meg opp i et tår å slepper meg, men jeg skjønner ingen ting. Det eneste jeg vet er at jeg styrer til venstre og høyre med A og D. Når jeg hopper lander jeg jævlig hard å failer kan noen som har tatt den traininga hjelpe meg litt så hadde jeg blit veldig taknemlig. Lenke til kommentar
head_hunter Skrevet 1. juli 2008 Del Skrevet 1. juli 2008 Hei igjen, nå driver jeg på det første Airborn treninga der de heiser meg opp i et tår å slepper meg, men jeg skjønner ingen ting. Det eneste jeg vet er at jeg styrer til venstre og høyre med A og D. Når jeg hopper lander jeg jævlig hard å failer kan noen som har tatt den traininga hjelpe meg litt så hadde jeg blit veldig taknemlig. har ikke spillet selv enda men det høres ut som at du skal bruke fallskjerm eller noe sånt prøv og trykke space og kansje 9 det er det i verfall på battlefield serien. eller du kan se inne på settings om du finner en control bar og let etter en fållskjerm knapp. Lenke til kommentar
hugRmunR Skrevet 1. juli 2008 Del Skrevet 1. juli 2008 Hva med å følge instruksene du får i spillet? Du får jo vite hva du skal gjøre Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå