Gå til innhold

Har noen spørsmål om Americas army

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

For å kunne spille nye klasser som sniper, medic osv. så må du spille en player delen. Det er små treningskurs, og tar ikke lange stunden. Synes selv at AA er et kult spill, litt mindre storm på pew pew en de fleste andre FPS spill. Du kan ikke bare løpe og storme på, du må nesten ha taktikk og samarbeid.

Lenke til kommentar

Hei igjen, nå driver jeg på det første Airborn treninga der de heiser meg opp i et tår å slepper meg, men jeg skjønner ingen ting. Det eneste jeg vet er at jeg styrer til venstre og høyre med A og D. Når jeg hopper lander jeg jævlig hard å failer kan noen som har tatt den traininga hjelpe meg litt så hadde jeg blit veldig taknemlig.

Lenke til kommentar
Hei igjen, nå driver jeg på det første Airborn treninga der de heiser meg opp i et tår å slepper meg, men jeg skjønner ingen ting. Det eneste jeg vet er at jeg styrer til venstre og høyre med A og D. Når jeg hopper lander jeg jævlig hard å failer kan noen som har tatt den traininga hjelpe meg litt så hadde jeg blit veldig taknemlig.

har ikke spillet selv enda men det høres ut som at du skal bruke fallskjerm eller noe sånt prøv og trykke space og kansje 9 det er det i verfall på battlefield serien. eller du kan se inne på settings om du finner en control bar og let etter en fållskjerm knapp.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...