heggstad Skrevet 30. juni 2008 Del Skrevet 30. juni 2008 (endret) hvordan fungerer dette makrobildet da? EDIT: legg merke til at jeg har endret tittel fra kar til plante;) Endret 1. juli 2008 av heggstad Lenke til kommentar
Snirfle Skrevet 30. juni 2008 Del Skrevet 30. juni 2008 Dette likte jeg, selv om det er noe med komposisjonen jeg ikke helt klarer å sette fingeren på. Det mangler kanskje litt luft i toppen, men om det ikke er mulig så ville jeg kuttet en cm eller to i bunnen. Uansett et veldig bra motiv og veldig bra bakgrunn som står vedig fint til motivet. Lenke til kommentar
andersj Skrevet 30. juni 2008 Del Skrevet 30. juni 2008 Motivet er fint, men som det blir nevnt, er det ikke helt i mål kompositorisk. Du kunne fått til en fin diagonal som hadde fylt bildet. Nå heller bildet litt bakover, om du skjønner hva jeg mener. Lenke til kommentar
PMnormal Skrevet 30. juni 2008 Del Skrevet 30. juni 2008 Kar og kar. Jeg tror en ny runde O-fag er påtrengt i dette tilfellet. Men bildet er greit det, men er kar kan jeg ikke finne på å kalle dette. Lenke til kommentar
heggstad Skrevet 1. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 1. juli 2008 Kar og kar. Jeg tror en ny runde O-fag er påtrengt i dette tilfellet. Men bildet er greit det, men er kar kan jeg ikke finne på å kalle dette. nei, er vel enig med deg der. men det var det første som slo meg inn.. Lenke til kommentar
Bruker-88036 Skrevet 1. juli 2008 Del Skrevet 1. juli 2008 Kar og kar. Jeg tror en ny runde O-fag er påtrengt i dette tilfellet. Men bildet er greit det, men er kar kan jeg ikke finne på å kalle dette. Opplagt ingen kar nei. Håret henger slik at det ser ut som skjegg. Det er hun gale dama fra tegnefilmen om de prikkete hundevalpene, er det ikke? Lenke til kommentar
heggstad Skrevet 1. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 1. juli 2008 takker for alle svar, men er det ingen som kan gå litt nærmere inn på hva det er jeg skal gjøre det for å gjøre det bedre? Lenke til kommentar
heggstad Skrevet 1. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 1. juli 2008 for ble dette bedre? prøver med en ny crop Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå