Joney Skrevet 30. juni 2008 Del Skrevet 30. juni 2008 (endret) Hei, vurderer å kjøpe meg PS3 og lurer på hvor mye jeg må ut med? Noen tips? Eventuelt linker? Noen som vet om jeg kan bruke PC-skjermen via en HDMI til DVI adapter? Takker for svar! -Joney Endret 30. juni 2008 av Joney Lenke til kommentar
snillekim Skrevet 30. juni 2008 Del Skrevet 30. juni 2008 PS3 koster ny fra omtrent 3500,- og oppover. Det andre spørsmålet kan jeg ikke svare på. Lenke til kommentar
Kris Skrevet 30. juni 2008 Del Skrevet 30. juni 2008 PS3 er utsolgt i de fleste butikker akuratt nå. Lenke til kommentar
XDamage Skrevet 30. juni 2008 Del Skrevet 30. juni 2008 Noen som vet om jeg kan bruke PC-skjermen via en HDMI til DVI adapter? Tror det kommer anpå hvilken oppløsninger skjermen støtter. Det funket i alle fall ikke med min 19" Samsung skjerm som jeg prøvde før jeg kjøpte HDTV, antakeligvis fordi skjermen ikke støtter noen HD oppløsninger. Lenke til kommentar
Pebble Skrevet 1. juli 2008 Del Skrevet 1. juli 2008 PS3 er utsolgt i de fleste butikker akuratt nå. Finner pakker med MGS4 bare.. Derfor jeg fikk med det da PS3'n min hadde vært inne til 4 1/2 måned.. Lenke til kommentar
cane Skrevet 1. juli 2008 Del Skrevet 1. juli 2008 Damn! Jeg kjøpte en Playstation 3 i dag til det som antakeligvis er den laveste prisen frem til nå! Jeg byttet ISP til Telenor og betalte da bare 2490,- for PS3 med en kontroller og uten spill. Lenke til kommentar
dTd Skrevet 1. juli 2008 Del Skrevet 1. juli 2008 nice da sånn tilbud fra spacewordl eller noe med 1 års binding til telenor da eller? Lenke til kommentar
tidus2k4 Skrevet 1. juli 2008 Del Skrevet 1. juli 2008 nice da tongue.gif sånn tilbud fra spacewordl eller noe med 1 års binding til telenor da eller? Rimelig sikker på at det heter Stjelenor Lenke til kommentar
arokh Skrevet 1. juli 2008 Del Skrevet 1. juli 2008 For å bruke PS3 på en PC-skjerm så må skjermen støtte HDCP. Lenke til kommentar
cane Skrevet 1. juli 2008 Del Skrevet 1. juli 2008 nice da sånn tilbud fra spacewordl eller noe med 1 års binding til telenor da eller? Jess, det er 12 mnd bindning til Telenors Online ADSL. Lenke til kommentar
Joney Skrevet 2. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 2. juli 2008 For å bruke PS3 på en PC-skjerm så må skjermen støtte HDCP. Hvorfor det? Du kan jo bruke ubergamle CRT TV-skjermer, som det aner meg ble laget lenge før det var noe som het HDCP. PS3 har jo tross alt scartutgang. Dessuten sa spurte jeg jo om det var mulig å bruke en HDMI til DVI adapter for å kjøre PS3 på PC-skjermen. Og såvidt jeg vet så støtter DVI HDCP. Så da støtter vel skjermen det også? Lenke til kommentar
hardkjerne Skrevet 2. juli 2008 Del Skrevet 2. juli 2008 Ikke alle skjermer støtter HDCP over DVI, men en god del gjør. Sjekk om din skjerm gjør det. Dessuten må skjermen støtte oppløsningene 720p (1280*720) eller 1080p (1920*1080). I så fall går det fint å koble PS3 til PC-skjermen vha. HDMI->DVI (kabel eller overgang). Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå