mobil_jenta Skrevet 30. juni 2008 Del Skrevet 30. juni 2008 Jeg skal kjøpe et digitalt kamera til min bror på 6 som snart har bursdag. Han er veldig glad i å ta bilder og ønsker seg et kamera og hadde da vært greit hvis det var digitalt så vi slipper å fremkalle absolutt alt han tar bilde av. Kameraet må derfor være enkelt å bruke og skal også være billig ettersom han ikke er så veldig flink til å ta vare på ting. Har dere noen gode tips å komme med? Kommer til å kjøpe kameraet i butikk, ikke over nett. Lenke til kommentar
EspenE Skrevet 1. juli 2008 Del Skrevet 1. juli 2008 Så litt på en Nikon Coolpix S210 på FotoKnudsen her om dagen som jeg vurderte som en gave. Skapelig kamera til en pris rett i overkant av 1200.- Kommer i flere farger og er nok et vesentlig bedre kjøp enn de billigeste kameraene du får til rundt 800.- Lenke til kommentar
mobil_jenta Skrevet 2. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 2. juli 2008 Så litt på en Nikon Coolpix S210 på FotoKnudsen her om dagen som jeg vurderte som en gave. Skapelig kamera til en pris rett i overkant av 1200.- Kommer i flere farger og er nok et vesentlig bedre kjøp enn de billigeste kameraene du får til rundt 800.- Synes det blir litt dyrt... Tenkte på kanskje en maks 400 kr ettersom han ikke passer så veldig bra på tingene sine... Lenke til kommentar
PMnormal Skrevet 3. juli 2008 Del Skrevet 3. juli 2008 Til 400? Den var ny. Til den prisen får du bare nøkkelhanker og leketøy. Legger du til en hundrelapp får du et Sanyo på Japan Photo. Det er ikke det mest avanserte kameraet på markedet, men det er et "ekte" kamera. Autofokus, 3x zoom. Selvfølgelig leveres det ikke med noen batteripakke, men det forstår du vel. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå