Gissan Skrevet 30. juni 2008 Del Skrevet 30. juni 2008 Hvordan funker dette da? 1D Mark II + 300/2.8 f/2.8 1/400sek ISO 200 Lenke til kommentar
heggstad Skrevet 30. juni 2008 Del Skrevet 30. juni 2008 et nydelig bildet, som er spekket med detaljer. noe av det jeg synes var ekstra bra, var de sterke fargene som gjorde det nydelig! men ser man det, er fuglen merket? bra fanget! Lenke til kommentar
Autoxave Skrevet 30. juni 2008 Del Skrevet 30. juni 2008 ET fint fuglefoto. Finfin bakgrunn med minimal DOF, denne vises godt på steinen ved siden av fuglen. Flotte fagrer som du har klart å gjengi. I tillegg er bildet skarpt. Lenke til kommentar
magnus74 Skrevet 30. juni 2008 Del Skrevet 30. juni 2008 Flott farge på øyer og nebb. Og artig uttrykk på fuglen. Den ser litt ut sånn som jeg føler meg hvis det myldrer av mygg rundt hodet mitt Lenke til kommentar
Lynx- Skrevet 30. juni 2008 Del Skrevet 30. juni 2008 Dette var et meget flott bilde ja. Fine farger og spekket med "action". Lenke til kommentar
AstroChicken Skrevet 30. juni 2008 Del Skrevet 30. juni 2008 Veldig skarpt. Nesten for mye av det gode; eller så er det bare meg som har bortvendt meg selv med dårligere fokus på egne bilder. Sansynligvis det siste Lenke til kommentar
Gissan Skrevet 30. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 30. juni 2008 Takker for kommentarer! Hva mener du med "nesten for mye av det gode" grizzmo? Lenke til kommentar
Bruker-88036 Skrevet 1. juli 2008 Del Skrevet 1. juli 2008 Herlig bilde. Ser ut som den holder på å klikke fordi myggen er så irriterende. Om de plages av mygg i samme grad som oss er vel en diskusjonssak, men sammen med tittelen så ble det min første tanke. At det ser ut som den rømmer fra den omtalte myggen. Men uansett. Jeg liker bildet ditt godt. Håper (nei forventer) å se flere bidrag fra deg nå. Vi må holde bildekritikken igang. Du har tidligere vært til stor inspirasjon for meg med dine fuglebilder. Lenke til kommentar
Philo Skrevet 1. juli 2008 Del Skrevet 1. juli 2008 Hehehe, veldig morsomt bilde. Virker ikke helt fornøyd med selskapet stakkaren Lenke til kommentar
MetteHHH Skrevet 1. juli 2008 Del Skrevet 1. juli 2008 Ja... fint billede, dejligt udtryk, god vinkel! Forresten har jeg arbejdet med myg, og der er mange myg som primært stikker fugle, så den KAN have grund til at se så plaget ud - selvom det nok bare er en effekt af det øjeblik du har fanget den... men sjovt og godt billede i al fald! Lenke til kommentar
AstroChicken Skrevet 1. juli 2008 Del Skrevet 1. juli 2008 Takker for kommentarer! Hva mener du med "nesten for mye av det gode" grizzmo? Husk å legge vekten på "nesten", for bildet er meget bra som det er. Jeg ser bare for meg at om det hadde vært skjerpet mere ville Tjelden kunne se ut som den var klippet og limt inn etterpå. Den gjør imidlertid ikke det slik bildet er nå, så bilde++. Lenke til kommentar
Gissan Skrevet 1. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 1. juli 2008 Takker for kommentarer alle sammen! Hyggelig å høre at dere likte bildet mitt. Jeg liker bildet ditt godt. Takk! Håper (nei forventer) å se flere bidrag fra deg nå. Det skal bli. Kommer nok ett i løpet av få minutter. Vi må holde bildekritikken igang. Ja, det stemmer.. Du har tidligere vært til stor inspirasjon for meg med dine fuglebilder. Tusen takk!! Enormt hyggelig å høre! Jeg blir jo selv også inspirert av meget dyktige sjeler, og det er alltid hyggelig å høre at jeg også kan inspirere med mine verk! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå