mathos Skrevet 30. juni 2008 Del Skrevet 30. juni 2008 Jeg har blitt onkel til verdens søteste jente!! Sofie/Sophie.. Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 30. juni 2008 Del Skrevet 30. juni 2008 "Sophie" er et fint navn synes jeg. Gratulerer. Lenke til kommentar
Korka Skrevet 30. juni 2008 Del Skrevet 30. juni 2008 Jeg ble selv Onkel til ei fin lita pie med navn Mie i fjor vinter Lenke til kommentar
Essem Skrevet 30. juni 2008 Del Skrevet 30. juni 2008 Gratulerer Jeg ble onkel for andre gang i mai. Lenke til kommentar
mathos Skrevet 30. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 30. juni 2008 Takk alle sammen! Får ikke holdt søtisen før til helga, må komme meg til Oslo først.. Eller kanskje jeg kan ta noen sykedager? *host* Lenke til kommentar
Cupcake Skrevet 4. juli 2008 Del Skrevet 4. juli 2008 Gratulerer! Jeg har lyst til å bli tante (er litt for ung til å få egne barn enda), men storesøstra mi har jo ikke en gang kjæreste! Jeg må vel vente en stund til... Lenke til kommentar
Random Hero Skrevet 6. juli 2008 Del Skrevet 6. juli 2008 Gratulerer Kjempekoslig å bli onkel, ble selv onkel igjen på St.Hansaften... Lenke til kommentar
mathos Skrevet 9. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 9. juli 2008 Besøkte Sophie nå i helga Savner henne jeg, hehe. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå