CellularDude Skrevet 30. juni 2008 Del Skrevet 30. juni 2008 Skal til Chania, Kreta i august, og lurer på om noen kan anbefale noen steder med trådløst internett. Jeg ber ikke selvfølgelig ikke om fullstendig oversikt, men kun noen tips/anbefalinger. Tenker spesielt på trådløst internett på offentlige steder i Chania by og i nærheten, spesielt vestover i Platanias-området. Regner med de fleste hotellene har det, i alle fall byhotell som har businessgjester. Vi skal bo på et leilighetshotell i Kato Stalos, som heter Apollo, men det ser ut som de kun har internettkafe via stasjonære PCer. Har prøvd å søke på nettet etter nettsteder med oversikter, men der er det ikke særlig å finne, utenom hoteller. Lenke til kommentar
Kristian. Skrevet 30. juni 2008 Del Skrevet 30. juni 2008 Tror ikke det er noe problem egentlig... De fleste internettcafeer har nok trådløst nett og :smile: Regner med det er Kato Stalos Mare? PS: Mail til hotellet er sendt, og poste her når jeg får svar:) Lenke til kommentar
reds Skrevet 30. juni 2008 Del Skrevet 30. juni 2008 Litt OT, men jeg skal til Kato Stalos den 3. til 10. august selv. Lenke til kommentar
CellularDude Skrevet 30. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 30. juni 2008 Litt OT, men jeg skal til Kato Stalos den 3. til 10. august selv. Du vet det er meg om du ser en som flyr rundt og leter etter trådløst internett, he he... Nei, jeg har tenkt å ha ferie, men det er greit å kunne følge litt med på det som skjer og skjærer seg i verden, samt e-post. To uker uten litt surfing og post er ikke bare bare, gitt. Tror ikke det er noe problem egentlig... De fleste internettcafeer har nok trådløst nett og :smile: Regner med det er Kato Stalos Mare? PS: Mail til hotellet er sendt, og poste her når jeg får svar:) Pegasus. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå