Gå til innhold

Skal til Chania, Kreta. Steder med trådløst internett?

Anbefalte innlegg

Skal til Chania, Kreta i august, og lurer på om noen kan anbefale noen steder med trådløst internett. Jeg ber ikke selvfølgelig ikke om fullstendig oversikt, men kun noen tips/anbefalinger. Tenker spesielt på trådløst internett på offentlige steder i Chania by og i nærheten, spesielt vestover i Platanias-området.

Regner med de fleste hotellene har det, i alle fall byhotell som har businessgjester. Vi skal bo på et leilighetshotell i Kato Stalos, som heter Apollo, men det ser ut som de kun har internettkafe via stasjonære PCer.

Har prøvd å søke på nettet etter nettsteder med oversikter, men der er det ikke særlig å finne, utenom hoteller.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Litt OT, men jeg skal til Kato Stalos den 3. til 10. august selv. :)

Du vet det er meg om du ser en som flyr rundt og leter etter trådløst internett, he he... Nei, jeg har tenkt å ha ferie, men det er greit å kunne følge litt med på det som skjer og skjærer seg i verden, samt e-post. To uker uten litt surfing og post er ikke bare bare, gitt.

Tror ikke det er noe problem egentlig... De fleste internettcafeer har nok trådløst nett og :smile:

Regner med det er Kato Stalos Mare?

PS: Mail til hotellet er sendt, og poste her når jeg får svar:)

Pegasus.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...