Hillvill Skrevet 30. juni 2008 Del Skrevet 30. juni 2008 (endret) Nå er jeg litt forvirret, MSI X38 Diamond, er det både DDR2 slotter og DDR3 slotter på det?? Bildene på prisguiden er jo forskjellige. Og når jeg har søkt det opp på google finner jeg litt forskjellig med info. Hvordan er det egentlig, er det både DDR2 og DDR3, eller bare DDR3. Har tengt og kjøpe hos amentio. Endret 30. juni 2008 av Hillvill Lenke til kommentar
GamleErik1992 Skrevet 1. juli 2008 Del Skrevet 1. juli 2008 (endret) Lurer også på dette, har lyst på hovedkortet men vil ikke betale 2000 kroner mer for RAM brikker:P EDIT:Leste at MSI valgte å fjærne DDR2 støtten på kortet, les om det HER, det står under det første bildet. Trist Endret 1. juli 2008 av GamleErik1992 Lenke til kommentar
GamleErik1992 Skrevet 1. juli 2008 Del Skrevet 1. juli 2008 Har nå sett litt rundt og lest noen lange tester om et annent hovedkort; ASUS P5E. Etter det jeg fikk med meg er kortet veldig bra og er en billig løsning hvis du skal ha CrossFire. Det medfølger også et lydkort, SupremeFX II. Jeg tror jeg går for dette kortet sammen med 2 stk. hd4870 kort. BTW: Hvis du ikke skal ha CrossFire, gå for et P45 kort. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå