indietrash Skrevet 19. august 2008 Del Skrevet 19. august 2008 Går det an å få med norskt tastatur da? Står da i alle fall "Keyboard Orion/Nox NO BLACK" på ordrebekreftelsen min. hjelper lite når du sannsynligvis ikke blir å få det. Lenke til kommentar
Frederick_ Skrevet 19. august 2008 Del Skrevet 19. august 2008 ingen som gidder å teste 1 time med crysis og skjekke fps og varme ? en kompis av meg har en laptop, og den går over 90 grader etter en halvtimes spilling og mindre så lurer om noxen er sånn. Lenke til kommentar
vede Skrevet 20. august 2008 Del Skrevet 20. august 2008 hjelper lite når du sannsynligvis ikke blir å få det. Hentet fra mail jeg fikk tidligere i dag fra Zepto: "Den leveres med Norsk tastatur hvis du bestiller fra zepto.no, hvis du ikke spør om annet.." Lenke til kommentar
Frederick_ Skrevet 20. august 2008 Del Skrevet 20. august 2008 btw, hva valgte folk på forsikring osv? Lenke til kommentar
indietrash Skrevet 21. august 2008 Del Skrevet 21. august 2008 jeg gir nå offiselt opp. maskinen sendes i retur idag eller imorgen. så kjøper jeg fra Multicom. for det første rebooter den at will. for det andre kræsjer den at will. for det tredje går CPUen mellom 800mhz og 2,0ghz hele tida. for det fjerde er skjermkortet 60 grader +++ uten at det er i aktivitet. for det femte slutta trådløskortet å virke. for det sjette virker ikke tastaturet lengre (ei heller kan jeg koble til mitt eget via USB). for det sjuende er batterilevelengden latterlig (max to timer, om du har flaks). for det åttende er det optiske drevet utrolig ustabilt ved ripping og brenning... skal jeg fortsette? nei. det orker jeg ikke. det er nok å si at maskinen rett og slett er dritt. så snart jeg får garantert penga igjen så blir det Multicom PC på meg. ringer dem idag. har forøvrig et helt år angrerett da de ikke har gitt meg et angrerettskjema (kun en slags opplysning om at det er fjortendagers angrerett... på dansk). møkkselskap. dårlig service, dårlig maskin. Lenke til kommentar
Kake24 Skrevet 21. august 2008 Del Skrevet 21. august 2008 Jeg vurderer om jeg skal kjøpe bærbar fra Zepto, men er det noen som vet om det egentlig er noe poeng i å kjøpe en P8600 CPU i stede for en P8400 CPU? Jeg skal spille på maskinen. Lenke til kommentar
Frederick_ Skrevet 21. august 2008 Del Skrevet 21. august 2008 hmm indietrash det var ikke bra flere som har opplevd det samme? Lenke til kommentar
Balleknekkern Skrevet 21. august 2008 Forfatter Del Skrevet 21. august 2008 Er så jævlig irritert angående sendings systemet og! ble oppringt av ei sur kjerring mitt i skoletia og sa at det var ingen som var hjemme som kunne underskrive om at pakken var ankommet, tok hun 10min å forklare hvor jeg kunne hente pakken senere. jeg sluttet på skolen ca. halv fire i dag kjørte bånn gass til henteplassen, da finner jeg ut at de stenger kvart over fire . får jeg samme feilene som indietrash sender jeg den rett tilbake å kjøper noe med mer kvalitet! Lenke til kommentar
vede Skrevet 21. august 2008 Del Skrevet 21. august 2008 jeg gir nå offiselt opp. maskinen sendes i retur idag eller imorgen. så kjøper jeg fra Multicom. for det første rebooter den at will. for det andre kræsjer den at will. for det tredje går CPUen mellom 800mhz og 2,0ghz hele tida. for det fjerde er skjermkortet 60 grader +++ uten at det er i aktivitet. for det femte slutta trådløskortet å virke. for det sjette virker ikke tastaturet lengre (ei heller kan jeg koble til mitt eget via USB). for det sjuende er batterilevelengden latterlig (max to timer, om du har flaks). for det åttende er det optiske drevet utrolig ustabilt ved ripping og brenning... skal jeg fortsette? nei. det orker jeg ikke. det er nok å si at maskinen rett og slett er dritt. så snart jeg får garantert penga igjen så blir det Multicom PC på meg. ringer dem idag. har forøvrig et helt år angrerett da de ikke har gitt meg et angrerettskjema (kun en slags opplysning om at det er fjortendagers angrerett... på dansk). møkkselskap. dårlig service, dårlig maskin. Der er det stor fare for at Zepto ihvertfall mistet meg som kunde. Lenke til kommentar
indietrash Skrevet 21. august 2008 Del Skrevet 21. august 2008 nå kan det jo godt hende at din notebook er grei da. har jo hørt om folk som er svært fornøyde med Zepto. men min erfaring med dem er iallfall alt annet enn positiv. lykke til med Zepto computers. jeg er lei. Lenke til kommentar
Balleknekkern Skrevet 22. august 2008 Forfatter Del Skrevet 22. august 2008 nå er det rett før jeg klikker helt! det der UPS sendings greiene er bare søppel! De forventer at jeg er hjemme kl. 12 på en hverdag for å underskrive, de jobber ikke på lørdagen og da jeg kontaktet dem igjen sa de at det ikke var mulig å hente den personlig. Altså må jeg henge en lapp på døren på mandag med underskrift åså får de bare legge den med døren (risikabelt). UFFATELIG skuffet over dette systemet! BRENN UPS! Lenke til kommentar
Frederick_ Skrevet 22. august 2008 Del Skrevet 22. august 2008 leste en artikkel for noen uker siden at arbeidslivet taper penger fordi folk er hjemme å venter på pakker, er det noe rart? finnes ikke andre måter å få tak i dem nesten Lenke til kommentar
indietrash Skrevet 22. august 2008 Del Skrevet 22. august 2008 ups skal ikke være noe problem. det norske postvesenet tar jo over alt som ikke skal til Oslo ellnz. min pakke tok de iallfall over. hadde ikke noe problem annet enn at den var i Oslo i en uke, som vanlig. uansett - lurer på om jeg får tak i Zepto og får penga igjen. de svarer jo ikke veldig. Lenke til kommentar
Asbjørn² Skrevet 23. august 2008 Del Skrevet 23. august 2008 Jeg er veldig fornøyd med min Nox, det eneste problemet jeg har hatt er at det ikke gikk an å spille spill, det ble ordnet med en ny driver til skjermkortet. Det indietrash seier om at prosessorfrekvensen varierer er jo en feature, ikke en bug. Heter Intel Speedstep eller noe, justerer ned hastigheten for å bruke mindre strøm, kan slås av. Lenke til kommentar
Balleknekkern Skrevet 23. august 2008 Forfatter Del Skrevet 23. august 2008 hvordan er det med varme? bråker den? bilder?=) Lenke til kommentar
indietrash Skrevet 24. august 2008 Del Skrevet 24. august 2008 Jeg er veldig fornøyd med min Nox, det eneste problemet jeg har hatt er at det ikke gikk an å spille spill, det ble ordnet med en ny driver til skjermkortet. Det indietrash seier om at prosessorfrekvensen varierer er jo en feature, ikke en bug. Heter Intel Speedstep eller noe, justerer ned hastigheten for å bruke mindre strøm, kan slås av. når begynte Intel sine søppelfeats å virke i openSUSE? har jeg aldri fått med meg. såvidt jeg vet er alt det der tullet KUN til Vista. dessuten skal ikke CPUen bli møkkvarm og håpe mellom 2ghz og 800mhz 70-80 ganger i minuttet. det sier seg selv at det ikke er sunt. Lenke til kommentar
indietrash Skrevet 25. august 2008 Del Skrevet 25. august 2008 fikk svar fra Zepto idag. ikke noe særlig problem å få penga igjen. skal sende PCen etter de har laget pickup eller noe. Lenke til kommentar
MSL Skrevet 25. august 2008 Del Skrevet 25. august 2008 Er det noe bra lyd i pcen? Altså til musikk. Jeg har snust litt på Toshiba Qosmio F50, som har 2 harman kardon høytalere og en subwoofer. Hvis valget skulle falle på zeptoen, er det da noen vits å velge 9650 grafikkort ovenfor et 9600? Lenke til kommentar
Eulogy Skrevet 25. august 2008 Del Skrevet 25. august 2008 (endret) jeg gir nå offiselt opp. maskinen sendes i retur idag eller imorgen. så kjøper jeg fra Multicom. for det første rebooter den at will. for det andre kræsjer den at will. for det tredje går CPUen mellom 800mhz og 2,0ghz hele tida. for det fjerde er skjermkortet 60 grader +++ uten at det er i aktivitet. for det femte slutta trådløskortet å virke. for det sjette virker ikke tastaturet lengre (ei heller kan jeg koble til mitt eget via USB). for det sjuende er batterilevelengden latterlig (max to timer, om du har flaks). for det åttende er det optiske drevet utrolig ustabilt ved ripping og brenning... skal jeg fortsette? nei. det orker jeg ikke. det er nok å si at maskinen rett og slett er dritt. så snart jeg får garantert penga igjen så blir det Multicom PC på meg. ringer dem idag. har forøvrig et helt år angrerett da de ikke har gitt meg et angrerettskjema (kun en slags opplysning om at det er fjortendagers angrerett... på dansk). møkkselskap. dårlig service, dårlig maskin. Nå kommer det jo ann på hva slags strøm alternativ du har satt den på. Har du satt den på full guffe, så skal den gå maks hele tiden, mens hvis du har har satt den på batteri så klokker den seg opp og ned ved behov. Når det gjelder skjermkortet så vet jeg ikke hva som sitter i den maskinen. Men jeg har en Asus G1S med 8600 skjermkortet. Der har de aller fleste som har det skjermkortet og den pcen har temperatur på 75 grader ved oppstart og idle. Det er pga dårlig kjøling, Nvidia har problemer med de skjermkortene. Du får automatisk dårlig batteritid hvis du har en bærbar med ganske brukbart skjermkort. Endret 25. august 2008 av Eulogy Lenke til kommentar
Balleknekkern Skrevet 25. august 2008 Forfatter Del Skrevet 25. august 2008 får ikke instalert windows på den får bluescreen da den holder på med første prosentet på instaleringen av windows vista:O noen som har noen gode råd om hva det kan være?:S Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå