Asbjørn² Skrevet 15. august 2008 Del Skrevet 15. august 2008 Det er en slags matt gummibelagt plast ja. Jeg har ikke merka noe støy, jeg installerer Crysis nå, får se om det får gang på vifta. Lenke til kommentar
Frederick_ Skrevet 15. august 2008 Del Skrevet 15. august 2008 (endret) gidder du ta litt flere bilder ? sånn hele pc en, når du er i windows osv, og skjekke varme på forskjellige spill EDIT: Og så klart fps testing Endret 15. august 2008 av Silo Lenke til kommentar
indietrash Skrevet 16. august 2008 Del Skrevet 16. august 2008 har fått min óg for noen dager siden. Zepto virker litt lite seriøse i min mening. virker som de vil ha maskinene ferdig så fort som mulig. når de presterer noe så latterlig som å bytte plass på "æ" og "ø" tasten, så vitner det om at de ikke følger heeelt med. men joda - en helt ok maskin. liker den gummibelagte plasten svært godt. vekten er ok. støyen er lav. tullete med ladderinngang rett over der man vanligvis kobler i nettverk og mus, og litt dårlig løsning på den CD/DVD-romen. man må trykke knappen godt inn for å få den ut. knappen er liksom litt innover istedenfor utover. ellers... meget bra webkamera... fantastisk BIOS... god maskinvare... jeg er godt fornøyd egentlig. verdt pengene? nja. det tror jeg da. vil nok anbefale denne videre. men obs obs, Zepto virker til tider lite seriøse. jeg er meget misfornøyd med kundebehandlingen. de lover gang på gang å sende, men så sender de ikke. og atpåtil må _jeg_ personlig kontakte _dem_ for å få vite hva som foregår. dersom de ikke kan sende maskinen må de vel kunne kontakte meg og si fra. latterlig oppførsel. og småfeil som bytt på "æ" og "ø" hjelper ikke på inntrykket mitt. bra maskin, dårlig selskap. Lenke til kommentar
Frederick_ Skrevet 16. august 2008 Del Skrevet 16. august 2008 hmm, dumt de har dårlig kunde service Ellers hadde det verdt et kjempe firma Men noen som nå har fått pc en sin som kan slenge ut noen bilder og teste fps og varme i noen spill ? Lenke til kommentar
Balleknekkern Skrevet 16. august 2008 Forfatter Del Skrevet 16. august 2008 satser på min vil ankomme døren her på mandag=) vil slenge ut en del bilder da! Lenke til kommentar
Frederick_ Skrevet 16. august 2008 Del Skrevet 16. august 2008 bra, sleng ut noen da siden ingen andre vil ser det ut til Lenke til kommentar
indietrash Skrevet 17. august 2008 Del Skrevet 17. august 2008 jeg er primært ingeniør, ikke gamer. jeg spiller Neverwinter Nights, FreeCiv og kanskje Quake III: Arena og Nexuiz. tviler på du har behov for fps/varme i de spilla. Lenke til kommentar
Frederick_ Skrevet 17. august 2008 Del Skrevet 17. august 2008 hehe tror ikke det i det at macene på skolen min kjører Quake 3 med grei fps, såh ^^ Men kunne du lagt ut noen bilder av pc en ? Lenke til kommentar
indietrash Skrevet 17. august 2008 Del Skrevet 17. august 2008 joda. om du kjøper meg kamera Lenke til kommentar
Frederick_ Skrevet 17. august 2008 Del Skrevet 17. august 2008 oh Ingen her som har pc en og har et kamera som kan ta noen bilder?! Lenke til kommentar
Balleknekkern Skrevet 17. august 2008 Forfatter Del Skrevet 17. august 2008 desverre svært få som har fått den, modellen er jo helt ny! Lenke til kommentar
indietrash Skrevet 17. august 2008 Del Skrevet 17. august 2008 forresten - æ og ø er ikke på feil plass. la nettopp merke til at \ er på <> knappen. m.a.o. dette er et dansk tastatur. det opplyste de ingenting om til meg iallfall... makan. Lenke til kommentar
Balleknekkern Skrevet 17. august 2008 Forfatter Del Skrevet 17. august 2008 mulig å bytte på de? alså røske knappene av og sette dem slik at det blir norskt? Lenke til kommentar
Frederick_ Skrevet 17. august 2008 Del Skrevet 17. august 2008 hmm, mulighet for å få engelsk tastatur da ? med bruker det nå så er vandt til det Lenke til kommentar
vede Skrevet 17. august 2008 Del Skrevet 17. august 2008 Går det an å få med norskt tastatur da? Lenke til kommentar
Recnoss Skrevet 18. august 2008 Del Skrevet 18. august 2008 Går det an å få med norskt tastatur da? Står da i alle fall "Keyboard Orion/Nox NO BLACK" på ordrebekreftelsen min. Lenke til kommentar
Kilo104 Skrevet 19. august 2008 Del Skrevet 19. august 2008 Venter fortsatt på svar fra Zepto med hva som skjer med min maskin som skulle vært sendt ut senest fredag for 10 dager siden... Fint med litt bilder og meninger fra de av dere som har fått deres mens jeg venter:) Lenke til kommentar
Frederick_ Skrevet 19. august 2008 Del Skrevet 19. august 2008 da kan man få et nytt skjermkort til Noxen Lenke til kommentar
Balleknekkern Skrevet 19. august 2008 Forfatter Del Skrevet 19. august 2008 irriterende at det kom først nå:@ men men, min blir sendt i morgen tidlig med express levering, så tipper jeg får den på torsdag, mn har kamp den dagen så bilder fra meg vil komme på fredag;) Lenke til kommentar
Frederick_ Skrevet 19. august 2008 Del Skrevet 19. august 2008 nice men lurer hvilket grafikk kort jeg skal ta :O Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå