Frederick_ Skrevet 8. august 2008 Del Skrevet 8. august 2008 (endret) sitter og lurer på om jeg skal skaffe meg en Nox selv, noen som gidder å legge ut litt felre bilder av den, og hvordan den funker til spill hadde det vært kos Konfigurasjon4 GB (2x2GB) DDR2 PC6400 800MHZ Ingen operativsystem ønskes DVD-RW / CD-RW SATA Keyboard Orion/Nox NO BLACK Miljøavgift Bærbar ODD-Bezel - Black WSXGA+ 1680x1050 ZBD + NVIDIA® 9600M GT 512MB GDDR3 Intel C2 DUO P8600 – 2,40Ghz, 1066Mhz FSB, 3MB Cache – 25Watts 250GB 7200rpm SATA Harddisk 9 Cell Nox/Orion black Intel Pro/Wireless 4965AGN 300Mbit Intel Turbo Memory2 (2GB HMC) ServiceKvikREP 2 år ForsikringZnote 3 års Alll-risk forsikring MED tyveri 15,000 litt dyrt, får se hva det blir til Endret 8. august 2008 av Silo Lenke til kommentar
Fjellgeita Skrevet 8. august 2008 Del Skrevet 8. august 2008 Yeah, fikk mail om at NOXn ble sendt idag og forventet leveringsdato er satt til 11. August! Når det gjelder tingene jeg spurte om tidligere i tråden.. Noen som har erfaringer med denne?- Er det HDMI-utgang på den? - Hvordan funger fingerprint-funksjonen? - Hvordan er skjermen i forhold til bildekontrast og hvilket kontrastforhold har den? ..så tok jeg en tlf. og fikk greie på følgende: Det er HDMI-utgang på pc'en som støtter både lyd og bilde. Fingerprintfunksjonen kan brukes til pålogging til Windows og fungerer som brukernavn/passord på alle nettsteder hvor du kan logge på. Kontrastforholdet spurte jeg ikke om, men iom. at den beste modellen har en maks oppløsning på 1680x1050 så regner jeg med at det også fungerer på modellen under. Lenke til kommentar
Frederick_ Skrevet 8. august 2008 Del Skrevet 8. august 2008 dumt at kvik rep og garanti er dyrt Lenke til kommentar
jaddå Skrevet 10. august 2008 Del Skrevet 10. august 2008 Multicom's Compal JHL90+ er muligens billigere en Nox15, men det som gjør at jeg heller mer mot Nox'en, er det at den har S/PDIF utgang, digital lyd, som er meget greit dersom du ska koble den til et sorroundanlegg hvor hdmi'en ikke kan brukes (om hdmi'en kan brukes til lyd..?). Noxen ser også mer stilren ut. I nox'en får du alt du trenger og litt til(håper jeg), uten at jeg har testen den, men den står øverst på innkjøpslista foreløpig... eneste som er litt bob-bob er at jeg må vente i 24 dager før avsendelse, venter heller til de har ting på lager. Kommer mye nytt på markedet i høst...! Specssheet: http://zepto.no/Files/15_Nexus_Mythos_Nox_Comparison.pdf Tror dette oppsettet drar: Konfigurasjon Ingen operativsystem ønskes ----- holder meg til xp DVD-RW / CD-RW SATA Keyboard Orion/Nox NO BLACK Miljøavgift Bærbar ODD-Bezel - Black WSXGA+ 1680x1050 ZBD + NVIDIA® 9600M GT 512MB GDDR3 Intel C2 DUO P8600 – 2,40Ghz, 1066Mhz FSB, 3MB Cache – 25Watts 4 GB (2x2GB) DDR2 PC6400 800MHZ 200GB 7200rpm SATA Hårddisk 9 Cell Nox/Orion black Intel Pro/Wireless 4965AGN 300Mbit Lenke til kommentar
Asbjørn² Skrevet 10. august 2008 Del Skrevet 10. august 2008 Jaddå: I følge Zepto så kan du bruke HDMI til lyd på Nox. Lenke til kommentar
Balleknekkern Skrevet 11. august 2008 Forfatter Del Skrevet 11. august 2008 får man noe mail eller noe når maskinen er sendt ut? Lenke til kommentar
Kilo104 Skrevet 11. august 2008 Del Skrevet 11. august 2008 Bl.a. øverst på denne siden er det brukere som har sagt at de har fått mail om at maskinen er blitt sendt. Selv venter jeg fortsatt på denne mailen, ble lovet at maskinen skulle sendes den 8. Lenke til kommentar
Asbjørn² Skrevet 12. august 2008 Del Skrevet 12. august 2008 Noen som har fått sin? Lenke til kommentar
Balleknekkern Skrevet 12. august 2008 Forfatter Del Skrevet 12. august 2008 ringte dem i dag og da sa de at de hadde 3-400 stående klar til sending, de sa også at de skulle jobba lenge overtid for å prøve å få sendt ut alle i kveld Lenke til kommentar
Asbjørn² Skrevet 12. august 2008 Del Skrevet 12. august 2008 Min skulle bli sendt på fredag som var, men det skjedde ikke. Den ble heller ikke sendt på mandag, får se om jeg får en sendingsbekreftelse i dag. Lenke til kommentar
Balleknekkern Skrevet 12. august 2008 Forfatter Del Skrevet 12. august 2008 du får den nok i dag eller i morgen, har på følelsen at de sender flest mulig ut på en gang. Lurer litt på hvorfor de gjør det, hvorfor ikke bare sende den med engang den er leveringsklar? Lenke til kommentar
indietrash Skrevet 13. august 2008 Del Skrevet 13. august 2008 _får_ den vel neppe da. selv om den blir sendt. den bruker noen få timer fra utsendelsestedet til København til Malmö til Oslo... hvor den blir liggende i noen uker. typisk. Lenke til kommentar
Balleknekkern Skrevet 13. august 2008 Forfatter Del Skrevet 13. august 2008 (endret) noen som har snakka me dem i dag? begynner å bli mektig irritert over at jeg ikke har fått mail fra dem, om at laptopen er på vei:@ Endret 13. august 2008 av Balleknekkern Lenke til kommentar
Asbjørn² Skrevet 13. august 2008 Del Skrevet 13. august 2008 Da var min ENDELIG sendt! Forventet leveringsdato er på fredag Lenke til kommentar
indietrash Skrevet 13. august 2008 Del Skrevet 13. august 2008 noen som har snakka me dem i dag? begynner å bli mektig irritert over at jeg ikke har fått mail fra dem, om at laptopen er på vei:@ må nok kontakte dem selv. klage. måtte jeg. jævla piss fra deres side. så unødvendig. Lenke til kommentar
Balleknekkern Skrevet 15. august 2008 Forfatter Del Skrevet 15. august 2008 ringte dem å klaget litt, typisk at min maskin skulle det være noe problem med. Men på grunn av den lange ventetiden har de nå laget en ny til meg som står og tester. De har også sjiftet leveringen til express levering, så det skal nok ikke ta mange dagene nå. Men likevel meget irritert på at det skulle ta så lang tid og så mange telefoner for at de skulle få opp farten:@ Lenke til kommentar
Asbjørn² Skrevet 15. august 2008 Del Skrevet 15. august 2008 Fikk min i dag Holder på å sette opp Windows Server 2008 x64 på den nå... Lenke til kommentar
Balleknekkern Skrevet 15. august 2008 Forfatter Del Skrevet 15. august 2008 bilder? kvalitetsfølelse? Lenke til kommentar
Asbjørn² Skrevet 15. august 2008 Del Skrevet 15. august 2008 Førsteinntrykket er at dette er kvalitet! Den virker veldig gjennomført. Holder enda på å installere, så jeg har ikke fått testa så mye enda. Tenker jeg installerer Crysis nå Her har du et bilde: Lenke til kommentar
Balleknekkern Skrevet 15. august 2008 Forfatter Del Skrevet 15. august 2008 er det sånn "matt" plast for å si det enkelt? støyer den? beklager for alle spørsmåla er bare så ekstremt spent=) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå