Krvduzvg62dy24 Skrevet 30. juni 2008 Del Skrevet 30. juni 2008 Hei! For noen "uker" siden kjøpte jeg minnepinner hos papyrus det var av typen Sony 8 GB til 30kr Det stod til og med svart på hvit på prisguiden.. Men jeg forstår ikke hvorfor de er borte. En uke etterpå ble jeg beskymret hadde ikke hørt fra de. Jeg trykket på produkt linken jeg fikk på verifiserings email'n og det kommer opp: "Produktet Finnes Ikke" Hva skal jeg gjøre? Har jo allerede betalt for minnepinnenne? Lenke til kommentar
Kristian. Skrevet 30. juni 2008 Del Skrevet 30. juni 2008 (endret) Er mye bedre og ringe en og sende mail hvertfall :smile: Tlf: 22423435 Endret 30. juni 2008 av krismoe2 Lenke til kommentar
Nuffern Skrevet 30. juni 2008 Del Skrevet 30. juni 2008 (endret) Ehh, du skjønner at varen er grovt feilpriset - og at du ikke har noen rett til å få produktet. Det eneste de nok har gjort er å ha reservert pengene på kortet ditt, og ikke trukket. Dog er det svakt hvis de ikke har kontaktet deg og informert om at det dreier seg om en feilprising. Endret 30. juni 2008 av Nuffern Lenke til kommentar
Kristian. Skrevet 1. juli 2008 Del Skrevet 1. juli 2008 Ja, feilpriseing dreie det seg om. Men de skulle ha tatt kontakt.. Men pengene er nok ikke trukket. Det pleier og skje når varen sendes osv... Lenke til kommentar
Ninjahamster Skrevet 2. juli 2008 Del Skrevet 2. juli 2008 Stiller du spørsmål til oss om du har betalte for dem? Burde kanskje finne ut av dette først selv, deretter kontakter du Papyrus... Lenke til kommentar
Krvduzvg62dy24 Skrevet 2. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 2. juli 2008 Jeg fikk beskjed om at varen var veldig langt unna.. Og de ikke hadde noe exaxt dato når den ville komme. Lenke til kommentar
Ninjahamster Skrevet 2. juli 2008 Del Skrevet 2. juli 2008 Veldig langt unna ja. Da ligger de vel fortsatt i Kina da. Lenke til kommentar
Kristian. Skrevet 2. juli 2008 Del Skrevet 2. juli 2008 Hehe, da er det bare og vente og se hva som skjer... Tør jeg spørre hvor mange du bestilte? Så de sa ikke noe om feilprising? Lenke til kommentar
Krvduzvg62dy24 Skrevet 4. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 4. juli 2008 Hehe, da er det bare og vente og se hva som skjer... Tør jeg spørre hvor mange du bestilte? Så de sa ikke noe om feilprising? 3... De sa ingenting om feilprising.. Lenke til kommentar
Ninjahamster Skrevet 4. juli 2008 Del Skrevet 4. juli 2008 Kanskje de var rett priset men at du må vente til prisen på de har falt så mye at de egentlig koster det du betalte? :!: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå