Gå til innhold

x-files 13.03.03 rating.

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

xfiles er mye _bedre_ enn før. alt er bedre... men oldschool xfiles seere whiner fordi det ikke er det samme, men se på det med åpent sinn, sånn som jeg gjør :)

jeg syns det er veldig spennende faktisk, "hoved" historien er veldig bra satt sammen. tenkte litt over det, de må passe seg så de ikke brenner seg, de leker tross alt med gud. at han har fysisk eksistert... blir nice :] det er store greier det er snakk om liksom

Lenke til kommentar

Jeg mener at X-files var bedre før. Kanskje det er fordi jeg har blitt eldre (var vel rundt 10 år den gangen...), men jeg synes at historiene vakler når det gjelder den vitenskapelige ekteheten. Selv om det er en sci-fi serie så synes jeg at de burde holde seg til nogelunde kjent (og nestenkjent) fysikk. Ellers så ender det opp med å bli en tynn suppe av en historie som vi ser så mye av på PSX (sorry, kunne ikke dy meg) full av "feil" og patetiske vrier.

Lenke til kommentar

Jeg har alltid vært (og er fortsatt!) en stor X-Files fan. Såklart har serien forandret seg over årene, men jeg synes ikke at den har tapt seg. Savner Mulder selvfølgelig, men han dukker jo opp i de siste episodene. Har alle collectors boxsettene fra sesong 1-8 på VHS, og skal nå ha alle sesongene opp igjen på DVD boxene! (Er du fan er du fan! :wink: )

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...