Piggen Skrevet 30. juni 2008 Del Skrevet 30. juni 2008 Et mer useriøst selskap skal man lete lenge etter, her er et eksempel: Hentet fra amobil den 1 mai 2008: Jo Leirheim, daglig leder i MTU – Vi er ferdig med de tingene som er utestående problemer. Litt problemer med SMS med Ventelo og TDC. Men nå løser vi det ganske snart ved at våre kunder skal kunne sende SMS til også disse operatørene, sier han til Amobil. Hentet fra MTU sine driftmeldingsider den 1 juli 2008: Det er ikke mulig å sende/motta sms fra Ventelo og TDC for øyblikket. Så dette sier vel alt om MTU, 2 måneder senere har de fremdeles ikke greid og rette dette, og hva med:Motta ferdige konfigurasjoner til din mobil:Hver mottatte konfigurasjon koster 5 NOK.??? Nei jeg tror jeg har fått dosen min av dårlig service, og masse feil og alt for mye venting og vender tilbake til min gamle operatør. Lenke til kommentar
B1ny Skrevet 1. juli 2008 Del Skrevet 1. juli 2008 Hva med GPRS til siste Symbian telefoner? Der stod det at det var problemer med dette i MTU nettet og at det var forventet å bli fikset i uke 24, nå har alt av informasjon ang. dette bare forsvunnet. Lenke til kommentar
Jakob K Skrevet 1. juli 2008 Del Skrevet 1. juli 2008 Fortsatt for ustabilt for daglig bruk, atlså? :/ Lenke til kommentar
Snabela Skrevet 2. juli 2008 Del Skrevet 2. juli 2008 Er jo bare fjortisser som benytter MTU... du regner vel ikke seriøst med at du får samme support der som hos de store, NetCom og Telenor??? Når det koster nada å benytte deres tjenester, så regner du vel ikke med at det betaler en formue i lønnskostnader for å knytte til seg flinke medarbeidere???? Blir litt irritert av naive mennesker....Du får det du betaler for, enkelt og greit. Lenke til kommentar
Jakob K Skrevet 3. juli 2008 Del Skrevet 3. juli 2008 Greit nok det, regner jo med at man får mindre service men lavere priser for pengene - og for min del prioriterer jeg heller det. Men er jo kjekt at det er stabilt nok til å brukes daglig da. Og jeg regner med at de som bestiller sånne abbonmenter (Onecall, MTU) vet sånt, og ja, det er vel mest ungdom kanskje, fordi de heller priotiterer priser Er jo greit nok at det finnes sånne abbonementer/selskaper også, så lenge folk vet forskjellen. Lenke til kommentar
MentalMoose Skrevet 7. juli 2008 Del Skrevet 7. juli 2008 Hva med GPRS til siste Symbian telefoner?Der stod det at det var problemer med dette i MTU nettet og at det var forventet å bli fikset i uke 24, nå har alt av informasjon ang. dette bare forsvunnet. Siden jeg nettopp svarte på dette i en annen tråd så kan jeg vel slenge det med her også: Det funker på S60, men du må sette det opp manuelt. Oppsett finner du her: http://support.mtu.no/index.php?_m=knowled...amp;nav=0,35,36 BTW: På tross av at jeg har hørt Ventelo påstå det motsatte så ligger årsaken til problemene mellom MTU og Ventelo hos Ventelo. Aner til gjengjeld ikke hvem som har skyld i problemene mellom MTU og TDC da jeg ikke har tatt meg bryet med å sjekke opp i dette (betyr ingenting for min del uansett). Har dessverre ingen kilder å vise til så jeg regner jo med at mange kommer til å tvile på min info her, spesielt med så få poster som jeg har, men bidrar med den infoen jeg har uansett Lenke til kommentar
B1ny Skrevet 17. juli 2008 Del Skrevet 17. juli 2008 Regner med at du ikke har ny Nokia telefon med Symbian, og eller ikke tilgang på MTU nett? Det virker ihvertfall ikke for meg. Faktisk så er ingen av de feil og mangler jeg hadde ved overgang til MTU for rundt 4 måneder siden fortsatt fikset. Da tenker jeg på, GPRS i MTU nettet, SMS til spesial nummer, SMS til Ventelo, MMS. Ei venninde av meg var i Hellas nå og fikk 5-6 identiske SMS hver eneste gang jeg sendte til hun, jeg fikk også ofte flere kopier av de hun sendte til meg. + at det er også helt sikkert flere feil jeg har klart å fortrengt. Blir det ikke noe orden på GPRS greiene nå iløpet av noen uker så bytter jeg operatør. Kommer like billig ut hos andre så lenge jeg må betale vanlig Telenor GPRS takst uansett hvilket nett jeg er i. Lenke til kommentar
MentalMoose Skrevet 17. juli 2008 Del Skrevet 17. juli 2008 Regner med at du ikke har ny Nokia telefon med Symbian, og eller ikke tilgang på MTU nett? Det virker ihvertfall ikke for meg. Har en Nokia N80 som jeg bruker som sekundær telefon. Funket flott på denne. Funket også fint på N73-en til en kollega. Dette er til gjengjeld i Bergen så jeg har ikke testet på MTU sitt eget nett. Lenke til kommentar
B1ny Skrevet 17. juli 2008 Del Skrevet 17. juli 2008 N73 og N80 bruker vel ikke siste symbian? Uansett så er det i MTU nettet det er problemer, i Telenor har det virket i 1-2 måneder. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå