Plinge93 Skrevet 30. juni 2008 Del Skrevet 30. juni 2008 (endret) Jeg har lastet ned Pinnacle studio plus 11,1 (eller har fått en venn til å gjøre det), og når jeg skal importere filmer fra andre mapper kommer det opp noe der det står at jeg må kjøpe programtillegg eller noe sånn.. Er dette nødvendig for å få dette til å virke? Hva kan jeg gjøre for å slippe dette? Endret 30. juni 2008 av Plinge93 Lenke til kommentar
KnightFal Skrevet 1. juli 2008 Del Skrevet 1. juli 2008 Det du kan gjøre for å slippe dette er å kjøpe programvaren og ikke drive med piratkopiering.!!!! Kenneth Pinnacle Systems Jeg har lastet ned Pinnacle studio plus 11,1 (eller har fått en venn til å gjøre det), og når jeg skal importere filmer fra andre mapper kommer det opp noe der det står at jeg må kjøpe programtillegg eller noe sånn.. Er dette nødvendig for å få dette til å virke? Hva kan jeg gjøre for å slippe dette? Lenke til kommentar
yates56 Skrevet 4. juli 2008 Del Skrevet 4. juli 2008 Jeg sleit noe veldig i starten med å få filmene inn i programmet, men det jeg gjorde var å legge inn filmene fra videokamere (eller hva annet du bruker) inn på skrivebordet, og bare bla fram filene du vil ha frem. Håper dette hjelp, lykke til! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå