Method Skrevet 30. juni 2008 Del Skrevet 30. juni 2008 Av og til klikker pcen og det står No Signal på skjermen. Noe rart jeg har merka er at vifta på 3d kortet noen ganger ikke starter i det hele tatt. Til vanlig ville den starte når den begynner å jobbe hardt, sånn som spill og slikt. Det samme har skjedd før men da jeg venta en god stund og var alt normalt igjen. kan være dette hjelper igjen. men mister dyrebar conan spilletid for ofte . noe hjelp? Lenke til kommentar
Duqe Skrevet 30. juni 2008 Del Skrevet 30. juni 2008 Lenge siden du oppdaterte driverne? Kanskje kortet også er defekt? Lenke til kommentar
007CD Skrevet 30. juni 2008 Del Skrevet 30. juni 2008 No Signal virker som om du "koker" kortet. Mitt kort nr 2 som jeg IKKE har noen viftestyring på har en stygg tendens til å "koke" i enkelte spill med samme resultat enkelte ganger. Løsningen hos meg er å guffe opp kort nr 2 sin vifte på rundt 80% for å så la min RivaTuner profil styre kort nr 1. Prøv å legg inn RivaTuner og på low level settings setter du vifta på 80% før du spiller. Om det da funker, så er det bare å finne frem guidene og sette opp en vifte profil etter temperaturer. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå