Disengage Skrevet 30. juni 2008 Del Skrevet 30. juni 2008 Heisann! Lykkelig eier av en nyinnkjøpt wii med noen raske spørsmål. 1. Mario Kart. Hvordan får jeg alle cupene? Har bare Mushroom, Banana, Turtle Shell og Flower cup. Er fire andre der og som man sikkert kan vinne, men som bare har et spørsmåltegn på seg. 2. Wii konsollen. Hva trenger jeg for å koble meg opp til nett MED kabel? (link ønskes) er utrolig dumt av nintendo synes jeg og ikke ha en nettverksutgang på konsollen sin. 3. Hvordan kan jeg få HD signaler inn på tvn min? Er vant til ps3 så det blir litt kjipt å plugge inn den gode gamle scarten igjen. Først trodde jeg ikke dette lo seg gjøre, men så ser jeg inne på wii menyen at man kan velge hdtv valg og lignende, men jeg har ikke den rette overgangen.What do I need? Vil jo komme meg på nett så jeg kan kicke ræva til alle dere wiiboys der ute.. =) Lenke til kommentar
Ziltoid Skrevet 30. juni 2008 Del Skrevet 30. juni 2008 #1. Du unlocker de andre fire cupene ved å vinne de fire som er der fra før. #2. Wii/DS USB Connector eller LAN adapter #3. Wii kan ikke vise HD signaler, men om du vil ha et klarere bilde kan du kjøpe deg et sett med komponentkabler Du finner sikkert det utstyret jeg har linket til billigere noen andre steder, så du får søke litt rundt selv. Gratulerer med ny konsoll Lenke til kommentar
Zaplame Skrevet 30. juni 2008 Del Skrevet 30. juni 2008 (endret) 1: Du må vinne de andre cupene for å få cupene med spørsmålstegn på 2: http://www.nintendo.com/consumer/systems/w.../acc/wiiLAN.jsp 3: Trokke det går Men den har støtte for hdtv signaler gjennom component kabel HVIS jeg ikke er helt på jordet. Edit: Ziltoid ;( Du var raskere enn meg gitt. Endret 30. juni 2008 av Zaplame Lenke til kommentar
Disengage Skrevet 30. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 30. juni 2008 okei.. takker for raskt svar folkens! Må jeg få gull, sølv og bronze på alle de 4 andre først? Lenke til kommentar
Zaplame Skrevet 30. juni 2008 Del Skrevet 30. juni 2008 (endret) Nei, tror du må ha gull. Endret 30. juni 2008 av Zaplame Lenke til kommentar
Disengage Skrevet 30. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 30. juni 2008 Nei, tror du må ha gull. Gull i alle klassene? 50, 100 og 150?? Mye jobb for noen ekstra baner i såfall.. Jeg vil jo bare ha Rainbow Road!!!!!! hehe Lenke til kommentar
Zaplame Skrevet 30. juni 2008 Del Skrevet 30. juni 2008 (endret) Nei, tror du må ha gull. Gull i alle klassene? 50, 100 og 150?? Mye jobb for noen ekstra baner i såfall.. Jeg vil jo bare ha Rainbow Road!!!!!! hehe Det er vel sikkert bare jeg som surrer. Med nærmere ettertanke, så er det sikkert nok med bronse, sølv eller gull. Edit: Du får flere ting hvis du får gull! Det var det jeg tenkte på Endret 30. juni 2008 av Zaplame Lenke til kommentar
Disengage Skrevet 30. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 30. juni 2008 Nei, tror du må ha gull. Gull i alle klassene? 50, 100 og 150?? Mye jobb for noen ekstra baner i såfall.. Jeg vil jo bare ha Rainbow Road!!!!!! hehe Det er vel sikkert bare jeg som surrer. Med nærmere ettertanke, så er det sikkert nok med bronse, sølv eller gull. Edit: Du får flere ting hvis du får gull! Det var det jeg tenkte på hehe.. jaja moro er det læll! Vi prøver. takk skal dere ha gutter Lenke til kommentar
Anti LFC Skrevet 1. juli 2008 Del Skrevet 1. juli 2008 For å få åpnet mirror cup må du i alle fall få minst B i karakter å de fleste banene Lenke til kommentar
vikingkylling Skrevet 1. juli 2008 Del Skrevet 1. juli 2008 1. Mener du må ha medalje på de to øverste cup'ene for å åpne den tredje fra venstre øverst, og gull¨på den for å få den øverste til høyre. Det er der du finner Rainbow Road. Og ja, mener du må åpne dem med alle klassene i Single Player, men de burde være åpne i Multiplayer når du har åpnet dem en gang. I tillegg mener jeg de er åpne fra start om du spiller på nettet, men skal ikke si det sikkert. Han bare spilt det på nettet hos en kamerat. 2. LAN adapteret må kobles til en router, så det er ikke nok å koble det rett til en PC med bredbånd, slik du kan med for eksempel xboxen. Aner ikke hvorfor. WiFi Adapteret heter teknisk sett Nintendo DS Wi-Fi Adapter, men det fungerer helt fint til Wii også og plugges rett inn i en ledig USB port på PCen og skal i teorien fungere helt fint med Wii'en. Da trenger du ikke router, men PCen må selvsagt være koblet til internett hele tiden for å få Wii'en til å fungere på nettet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå