Mafo Skrevet 30. juni 2008 Del Skrevet 30. juni 2008 Her er tipsene som får deg på nett raskest og enklest. Les mer Lenke til kommentar
Ståle Skrevet 30. juni 2008 Del Skrevet 30. juni 2008 Prisene er jo en annen ting for å gå på internett. Bilder og lignende koster masse. Hvis man ikke har slike mobile bredbånds abbonement, koster det dyrt. Det kunne blitt en fin artikkel, å se hvilke muligheter som er der ute. Lenke til kommentar
Rescue me Skrevet 1. juli 2008 Del Skrevet 1. juli 2008 Netcom har en makspris på 20 kroner dagen, noe som jeg synes er greit så lenge jeg ikke er på nett hver eneste dag. Lenke til kommentar
ATWindsor Skrevet 1. juli 2008 Del Skrevet 1. juli 2008 Som andre har nevnt, prisene på telefonene er jo et ikke-problem sammenliknet med blodprisene for datatrafikk. AtW Lenke til kommentar
knutaj Skrevet 1. juli 2008 Del Skrevet 1. juli 2008 Merkelig å trekke frem en telefon for mobilsurfing, viss nettleser ble regelrett slaktet i testen. Greit nok at man i testen anbefalte en alterntiv nettleser, men mannen i gata installerer ikke tredjeparts programmer for å surfe på telefonen. Dessverre. Lenke til kommentar
Ståle Skrevet 1. juli 2008 Del Skrevet 1. juli 2008 Alle kjenner vel til Opera Mini. Og så kommer jo Firefox Mobile om en stund. Lenke til kommentar
TheScirocco Skrevet 2. juli 2008 Del Skrevet 2. juli 2008 Merkelig å trekke frem en telefon for mobilsurfing, viss nettleser ble regelrett slaktet i testen. Greit nok at man i testen anbefalte en alterntiv nettleser, men mannen i gata installerer ikke tredjeparts programmer for å surfe på telefonen. Dessverre. Jeg vet ikke med deg, men jeg sitter igjen med en følelse av at du bruker laptopen sin nettleser hvis du bruker telefonen som modem... Og det var vel det artikkelen handlet om Lenke til kommentar
knutaj Skrevet 3. juli 2008 Del Skrevet 3. juli 2008 Jeg vet ikke med deg, men jeg sitter igjen med en følelse av at du bruker laptopen sin nettleser hvis du bruker telefonen som modem... Og det var vel det artikkelen handlet om Artikkelen sier følgende: I tillegg til at den har alt som trengs for å sikre laptopen din stabile og gode hastigheter, er den også god på både e-post og surfing på mobilskjermen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg