MBrandt Skrevet 30. juni 2008 Del Skrevet 30. juni 2008 Hei og hopp! Jeg er på jakt etter en ny PSU, da min tidligere MIST 500w tok kvelden nå nettopp. Har litt lyst på MIST 1000W, men er nå skeptisk til kondensatorene i disse. Er det noen plass man kan få bestilt og byttet kondensatorer? Dere kan godt nevne noen andre gode alternativer hvis dere har lyst. Kriteriene må vel være at den skal være stille, stabil, holde noen oppgraderinger fremover, kabler som har strømper, og den må være modulær. Pris har ikke så mye å si, da kvalitet er viktigst. Tjoho. Lenke til kommentar
Smirnoff Skrevet 30. juni 2008 Del Skrevet 30. juni 2008 MIST 1000W bruker kun Teapo-kondensatorer. Disse har vist seg å yte helt normalt når de brukes i strømforsyninger. Ser det egentlig som lite nødvendig å bytte dem ut. Lenke til kommentar
MBrandt Skrevet 30. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 30. juni 2008 (endret) Ok. Var det kun i tidligere MIST PSUer det fantes dårlige kondensatorer da? Har hørt en del dårlige ting om de, så det er derfor jeg spør. Du ville altså ha sagt at det var et relativt trygt kjøp? EDIT: Blir MIST 1000W! Sitter på min eee for tiden, savner litt mer pc å rutte med altså.. Endret 30. juni 2008 av MBrandt Lenke til kommentar
Smirnoff Skrevet 30. juni 2008 Del Skrevet 30. juni 2008 Tidligere modeller brukte Fuhjyuu-kondensatorer som har et frynsete rykte, de var sårbare for varmegang. Men som sagt, Teapo klarer seg fint, de fleste PSU-reviewerne påpeker dette. Lenke til kommentar
haalo Skrevet 30. juni 2008 Del Skrevet 30. juni 2008 Husk på at du har 5 års reklamasjonstid. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå