0ls Skrevet 30. juni 2008 Del Skrevet 30. juni 2008 Jeg er 19 år og fjernet mandlene mine på tirsdag, altså nesten en uke siden. Jeg har ikke hatt veldig store smerter, det har gått veldig bra og jeg klarer nå å få i meg litt vanlig mat så lenge jeg tygger godt nok. Men jeg har et hvitt belegg i halsen og lurer på om det er dette som er skorpen? Og om jeg kommer til å begynne å blø når de løsner? Og vet noen hvor lang tid det tar før de faller av? Jeg går lissom litt å venter på at smertene plutselig skal bli verre. Takker masse for svar! Lenke til kommentar
Vaio Skrevet 30. juni 2008 Del Skrevet 30. juni 2008 (endret) Hva mener du med hvitt belegg i halsen? Skriver du om hele halsen, eller rundt stedet som ble operert? Vaio Endret 30. juni 2008 av Vaio Lenke til kommentar
0ls Skrevet 30. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 30. juni 2008 Hva mener du med hvitt belegg i halsen? Skriver du om hele halsen, eller rundt stedet som ble operert? Vaio Når jeg åpner munnen er det hvitt der mandlene var. De var ganske hovne så det er bare helt hvitt bakerst i halsen. Er kjempeekkelt:( Lenke til kommentar
Vaio Skrevet 30. juni 2008 Del Skrevet 30. juni 2008 Da er det nok skropen til såret. Pass på at du ikke har feber. Ellers er det ikke noe å bekymrer seg over. Vaio Lenke til kommentar
Manfred Skrevet 30. juni 2008 Del Skrevet 30. juni 2008 Bare som et spørsmål til vaio: Feber kan vel være et tegn på infeksjon? Lenke til kommentar
Vaio Skrevet 30. juni 2008 Del Skrevet 30. juni 2008 Bare som et spørsmål til vaio: Feber kan vel være et tegn på infeksjon? Ja. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå