Gå til innhold

eos 450d raser i pris, spørsmål ...

Anbefalte innlegg

Lillesøs er på jakt etter speilrefleks, men har ikke så god råd. Hun vil ha et "ganske bra kamera" som hun sier og har veldig lyst på 450d, men det er litt for dyrt nå. Nå koster det 5999,- og har gått ned nesten 1000,- i pris på en måned. Jeg lurer da på om det snart kommer kjempetilbud på kameraet? Kanskje nærmere jul får man det for 2-3000,- hvis det synker 1000,- i måneden i pris? Da hadde hun blitt glad i så fall! :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Tviler på at prisen blir noe særlig lavere enn den er nå på en stund. Rundt 6000 kroner inkludert kit blir nok en ganske standard pris tenker jeg..

Canon skal tross alt selge deres nye low-end modell, 1000D også..

Edit - Jeg tør selvfølgelig ikke å garantere for at noen vil ha tilbud lavere enn 5999 fremover (med 18-55 IS), men jeg tror ikke det er så mye å tjene på det i så fall. Noen som vet noe om innkjøpspris for butikkene her?

Endret av Knuty
Lenke til kommentar
Lillesøs er på jakt etter speilrefleks, men har ikke så god råd. Hun vil ha et "ganske bra kamera" som hun sier og har veldig lyst på 450d, men det er litt for dyrt nå. Nå koster det 5999,- og har gått ned nesten 1000,- i pris på en måned. Jeg lurer da på om det snart kommer kjempetilbud på kameraet? Kanskje nærmere jul får man det for 2-3000,- hvis det synker 1000,- i måneden i pris? Da hadde hun blitt glad i så fall! :)

Kjøp på elkjøp, så har du iallefall prisgaranti i 30 dager!

Lenke til kommentar

450D har falt i pris fordi det begynner å bli litt siden det havnet i hyllene. Lanseringsprisen er høyere enn den prisen du kan forvente etter hvert, som er mer som nå. Herfra vil prisen synke langsomt fram til den får en grunn til å stupe, som feks når 500D kommer om 1,5-2 år. Er like greit å vrenge lommeboka eller finne seg en billigere modell. D40 er jo dritbillig, som vi sier på trøndersk.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...