Merko Skrevet 30. juni 2008 Del Skrevet 30. juni 2008 (endret) Heisann. Nettopp installert HD 4870 osv. Men da jeg skifter oppløsning, går inn i spill osv så bare fryser PCen seg helt slik at jeg må reboote. Tips til hva jeg burde\kan gjøre? - Brukte de driverene som fulgte med. GPU Tempen er på 78c atm. Takk for svar Edit: fått det til med en hotfix driver. Endret 30. juni 2008 av Merkoen Lenke til kommentar
Duqe Skrevet 30. juni 2008 Del Skrevet 30. juni 2008 Heisann. Nettopp installert HD 4870 osv. Men da jeg skifter oppløsning, går inn i spill osv så bare fryser PCen seg helt slik at jeg må reboote. Tips til hva jeg burde\kan gjøre? - Brukte de driverene som fulgte med. GPU Tempen er på 78c atm. Takk for svar Har lest at noen får ikke bilde i det hele tatt, men etter bios update så fungerte alt glatt. Lenke til kommentar
Merko Skrevet 30. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 30. juni 2008 Heisann. Nettopp installert HD 4870 osv. Men da jeg skifter oppløsning, går inn i spill osv så bare fryser PCen seg helt slik at jeg må reboote. Tips til hva jeg burde\kan gjøre? - Brukte de driverene som fulgte med. GPU Tempen er på 78c atm. Takk for svar Har lest at noen får ikke bilde i det hele tatt, men etter bios update så fungerte alt glatt. Vel samme skjedde her. Men har dualscreen så bildet var fryst på den ene, svart på den andre . Ordnet seg med en Hotfix driver. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå