DeXeqtR Skrevet 30. juni 2008 Del Skrevet 30. juni 2008 Er du en av dem som bruker håndkontroll og er god med den i GH3? Add pN I Calo2 på Live. Han påstår han er norges beste med kontroll i GH. Add han å slå han. Enkelt og greit - pN I DeXeqtR Lenke til kommentar
DannyVice Skrevet 30. juni 2008 Del Skrevet 30. juni 2008 Haha, herregud. At han gidder.. Det tar jo vekk 90 % av morroa med Guitar Hero. Lenke til kommentar
DeXeqtR Skrevet 30. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 30. juni 2008 Haha, herregud. At han gidder.. Det tar jo vekk 90 % av morroa med Guitar Hero. Akkurat det samma sier jeg.. Lenke til kommentar
Psykake Skrevet 30. juni 2008 Del Skrevet 30. juni 2008 Er du en av dem som bruker håndkontroll og er god med den i GH3? Add pN I Calo2 på Live. Han påstår han er norges beste med kontroll i GH. Add han å slå han. Enkelt og greit - pN I DeXeqtR Hvordan skal man vite for sure at han bruker håndkontroll når man spiller over nett og ikke ser han? Og helt enig med de over, det blir som fiske uten krok.. Lenke til kommentar
Indexi Skrevet 30. juni 2008 Del Skrevet 30. juni 2008 Er gøy til tider, men mye gøyere med gitar, det er også noen som spiller bedre med kontroll f.eks. Synes kontroll blir for hardt. Har vel kommet ned til BiF på expert, men tviler på at jeg kommer noe lengre enn det noensinne. Lenke til kommentar
abcdabcd Skrevet 30. juni 2008 Del Skrevet 30. juni 2008 Haha, visste ikke at det var mulig. Superfeil da. Lenke til kommentar
Rekeomelett Skrevet 1. juli 2008 Del Skrevet 1. juli 2008 Er du en av dem som bruker håndkontroll og er god med den i GH3? Add pN I Calo2 på Live. Han påstår han er norges beste med kontroll i GH. Add han å slå han. Enkelt og greit - pN I DeXeqtR Hvordan skal man vite for sure at han bruker håndkontroll når man spiller over nett og ikke ser han? Og helt enig med de over, det blir som fiske uten krok.. Fordi jeg har sett han live. Han er helt syk. Han klarer knight of cydonia på expert. Lenke til kommentar
Gotham Skrevet 1. juli 2008 Del Skrevet 1. juli 2008 Er du en av dem som bruker håndkontroll og er god med den i GH3? Add pN I Calo2 på Live. Han påstår han er norges beste med kontroll i GH. Add han å slå han. Enkelt og greit - pN I DeXeqtR Hvordan skal man vite for sure at han bruker håndkontroll når man spiller over nett og ikke ser han? Og helt enig med de over, det blir som fiske uten krok.. Fordi jeg har sett han live. Han er helt syk. Han klarer knight of cydonia på expert. Har en kammerat som klarer 100% på cliffs of dover på expert med håndkontroll. Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 1. juli 2008 Del Skrevet 1. juli 2008 Jeg klarer cliffs of dover på 200% med bind for øya og henda på ryggen med hånd-kontroll. ....beklager, klarte ikke å dy meg. Men håndkontroll på GH3 blir som å stappe lillemann i en maurtue, ganske enkelt poengløst for min del. Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 1. juli 2008 Del Skrevet 1. juli 2008 Fordi jeg har sett han live. Han er helt syk. Han klarer knight of cydonia på expert. Har en kammerat som klarer 100% på cliffs of dover på expert med håndkontroll. Blir du først vant til å bruke kontroll er ein del partier i GH3 lettare enn med gitar sidan du ikkje må strumme på kvar note. F.eks. Cliffs of Dover. KoC er heller ikkje noko vanskeleg, men det må bli slitsomt å trykke ned knappane på dei kjappe partiene. Eg synest et er heilt meiningslaust å spele med kontroll, då hadde eg heller kjøpt eit anna spel. Lenke til kommentar
Rekeomelett Skrevet 1. juli 2008 Del Skrevet 1. juli 2008 Fordi jeg har sett han live. Han er helt syk. Han klarer knight of cydonia på expert. Har en kammerat som klarer 100% på cliffs of dover på expert med håndkontroll. Blir du først vant til å bruke kontroll er ein del partier i GH3 lettare enn med gitar sidan du ikkje må strumme på kvar note. F.eks. Cliffs of Dover. KoC er heller ikkje noko vanskeleg, men det må bli slitsomt å trykke ned knappane på dei kjappe partiene. Eg synest et er heilt meiningslaust å spele med kontroll, då hadde eg heller kjøpt eit anna spel. har du spillt KoC? Tenk hvor fort han trykker på "de kjappe partiene"! Det er helt umennskelig Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 1. juli 2008 Del Skrevet 1. juli 2008 Å klare 100% på TTFAF med gitar (iamchris4life) er umenneskeleg. Å slå som ein galning på ein knapp er ikkje. Lenke til kommentar
medlem-108338 Skrevet 1. juli 2008 Del Skrevet 1. juli 2008 Å klare 100% på TTFAF med gitar (iamchris4life) er umenneskeleg. Å slå som ein galning på ein knapp er ikkje. Skulle gjerne sett deg trykke like fort som meg da ikke for å skryte men jeg vet jeg er ganske god å trykke fort Lenke til kommentar
AtheusNor Skrevet 2. juli 2008 Del Skrevet 2. juli 2008 Å klare 100% på TTFAF med gitar (iamchris4life) er umenneskeleg. Å slå som ein galning på ein knapp er ikkje. Skulle gjerne sett deg trykke like fort som meg da ikke for å skryte men jeg vet jeg er ganske god å trykke fort Jeg vet ikke hvordan han klarer det, men du sa at masturbering hjelper. Lenke til kommentar
medlem-108338 Skrevet 2. juli 2008 Del Skrevet 2. juli 2008 (endret) Å klare 100% på TTFAF med gitar (iamchris4life) er umenneskeleg. Å slå som ein galning på ein knapp er ikkje. Skulle gjerne sett deg trykke like fort som meg da ikke for å skryte men jeg vet jeg er ganske god å trykke fort Jeg vet ikke hvordan han klarer det, men du sa at masturbering hjelper. Ja LoL, ikke sant Endret 2. juli 2008 av CatoZ Lenke til kommentar
Chaz0r Skrevet 3. juli 2008 Del Skrevet 3. juli 2008 Ikke diss å spille Guitar Hero med håndkontroll, da.. Det er jo det som gir skikkelig rockefølelse! Lenke til kommentar
medlem-108338 Skrevet 3. juli 2008 Del Skrevet 3. juli 2008 Ikke diss å spille Guitar Hero med håndkontroll, da..Det er jo det som gir skikkelig rockefølelse! Der sa du det ! Lenke til kommentar
adde_spillegal Skrevet 4. juli 2008 Del Skrevet 4. juli 2008 Men håndkontroll på GH3 blir som å stappe lillemann i en maurtue, ganske enkelt poengløst for min del. Haha! Nice! Men må si meg enig med en del mennesker her: GH3 med håndkontroll blir nok litt meningsløst. Hvordan skal man kunne hoppe rundt å rocke da? Lenke til kommentar
Slitenkæll Skrevet 4. juli 2008 Del Skrevet 4. juli 2008 Men håndkontroll på GH3 blir som å stappe lillemann i en maurtue, ganske enkelt poengløst for min del. Haha! Nice! Men må si meg enig med en del mennesker her: GH3 med håndkontroll blir nok litt meningsløst. Hvordan skal man kunne hoppe rundt å rocke da? Får vell hoppe rundt og rocke med kontrollen istede Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg