Nidaroo Skrevet 30. juni 2008 Del Skrevet 30. juni 2008 Hei. Merker stadig vekk at jeg får mer og mer problemer med å få logget meg inn her. Trykker inn både passord og brukernavn rett inn, og det kommer ingen feilmeldinger her, samt at når jeg trykker på feks, "Mine innlegg" så blir jeg henvist til siden hvor jeg må logge inn igjen. Merker egentlig problemene mest i Internett Explorer 7. Både her og på jobb. Regner med at det er flere som har problemer med dette. Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 30. juni 2008 Del Skrevet 30. juni 2008 Er bare brukerne og egne spesielle brukere som har tilgang, men det skal åpnes for alle etterhvert. Lenke til kommentar
Nidaroo Skrevet 30. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 30. juni 2008 Er bare brukerne og egne spesielle brukere som har tilgang, men det skal åpnes for alle etterhvert. Du mener med det? Jeg snakker om all hovedsaklig generell innloggin av hele Diskusjon.no. Er det noen endringer som skjer her, siden det til tider fucker seg? Lenke til kommentar
Torbjørn T. Skrevet 30. juni 2008 Del Skrevet 30. juni 2008 Snakker du om wikien Blåbær? For eg reknar med trådstartar snakker om forumet ... Det har hendt av og til noko slikt Nidaroo skildrer (om eg forstår rett), men då er det berre å restarte Opera, so er det i orden. Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 30. juni 2008 Del Skrevet 30. juni 2008 Ops, trodde jeg leste om wiki'en. My bad. Lenke til kommentar
Nidaroo Skrevet 30. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 30. juni 2008 Samt denne "Visninger" er ganske så fucked når jeg iallefall ser via "Mine innlegg". Tar evigheter mellom hver gang den blir oppdatert. Lenke til kommentar
Torbjørn T. Skrevet 30. juni 2008 Del Skrevet 30. juni 2008 Visningane er slik den skal vere. Den vert berre oppdatert fire gonger i døgeret eller noko slikt, for å redusere belastninga på servaren. Lenke til kommentar
Dotten Skrevet 15. juli 2008 Del Skrevet 15. juli 2008 (Automatisk svar) Tråden flyttes til forumet for tekniske problemer. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg