Gå til innhold

[AoC]hvordan får jeg war tiger?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Er man over 18 mentalt har det ikke noe å si.
Litt av en ekspertuttalelse
Du kan like gjerne være 20 år og oppføre deg som du var 14. Skjønner du poenget?

Ja, jeg skjønner hva du mener, men mental alder har ikke en dritt å si. For å ta et dårlig eksempel så kan du jo gå på butikken og kjøpe øl, og istede vise for å vise legitimasjon vise en utskrift av en test fra start.no som sier du er 18år mentalt

Lenke til kommentar

Det var ikke akkurat det jeg mente. Dessuten er vel alkohol og spill vidt forskjellige ting, så dette kan ikke sammenlignes. Om du stoler på at du selv er moden nok for et 18-års grensespill, så har jo ikke det så mye å si. Poenget er at mental alder i et spill har alt å si, fordi du vet aldri hvor gammel personen bak en spiller er. Man kan gjerne være 14 år og oppføre seg som om folk skulle tro han var 22.

Endret av Blf
Lenke til kommentar
Man kan gjerne være 14 år og oppføre seg som om folk skulle tro han var 22.

Det er veeeldig sjeldent

 

Om du stoler på at du selv er moden nok for et 18-års grensespill, så har jo ikke det så mye å si.

Alle 14åringer tror jo dem er modne nok. Selv dem som logger seg på vt og skriker "jeg hører deg ikke, hallloo? loool faen ass haha" med en skjærende plagsom barnestemme :shrug:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...