Gå til innhold

BK: klar for trening

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Flott bilde, men siden du sikkert kommer til å få en masse skryt her så velger jeg å nevne det som for min del trekker litt ned. Hun ser ikke ut som en bokser. Hun kunne godt ha klippet neglene, holdt litt hardere på sekken (ikke bare sånn kosing) og hatt litt mer muskler.

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

Første:

Holdt litt hardare på sekken som nevnt over og kanskje lukka munn?

Midten:

Kult! Alt som manglar er eit lite lysglimt i venstre auge. Dråpen under haka gjorde seg.

Midten2:

Næh. Kunne hatt potensiale, men ribbeveggen ødelegger.

Siste:

Generelt sett greit, men hadde klona vekk skruen i veggen bak der og kanskje plassert ho nærare sekken.

Veggen og golvet er heller ikkje særleg pent, men det er lite å gjere med i ettertid.

Endret av KimNK
Lenke til kommentar
noen redigerte

får sikkert litt pepper for denne, men liker den sånn ;)

(jimdidr; jeg sier ingenting i mot dette, digger denne type fargebruk.)

IMGP2256-Edit-Edit-2.jpg

Dette er tredje gang jeg prøver å skrive denne meldingen så jeg kommer til å være kort.

digger bildene, men jeg ser bare en ting jeg ikke liker, som ingen andre har nevnt.

Jenta skal være tøff men sensuell right... vell i det bildet har hun på seg en BH med blonder, ser litt rart ut, man skal trekkes til kurvene og blikket osv men denne kurven ble da litt rar...

Har ingenting negativt å si egentlig, hun skulle bare hatt på seg en "smooth" BH.

Lenke til kommentar

Vignetteringen er ikke så bra, siden det hele er ujevnt lagt på og da for min del trekker ned helheten på bildene. Liker veldig godt det upclose siden det for min del er det bildet med artigst lys. De andre er også ganske gode, men kunne vært MYE bedre med litt burn/dodge og litt lysmaling her og der. Litt sterkere lys/kontraster hadde gjort seg bra siden det eksisterende lyset utenom upclose bildet er litt kjedelig. Allikevell fine bilder, som har potensiale til å bli så mye bedre bare med litt fiksing og triksing:- p

Lenke til kommentar
Vignetteringen er ikke så bra, siden det hele er ujevnt lagt på og da for min del trekker ned helheten på bildene. Liker veldig godt det upclose siden det for min del er det bildet med artigst lys. De andre er også ganske gode, men kunne vært MYE bedre med litt burn/dodge og litt lysmaling her og der. Litt sterkere lys/kontraster hadde gjort seg bra siden det eksisterende lyset utenom upclose bildet er litt kjedelig. Allikevell fine bilder, som har potensiale til å bli så mye bedre bare med litt fiksing og triksing:- p

nå får du gjerne dele ut en manuall for triksing og mixing ;).. jeg er færskis på cs.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...