Fotofashion Skrevet 30. juni 2008 Del Skrevet 30. juni 2008 PMnormal.. nå har jeg fulgt litt med. Lenke til kommentar
PMnormal Skrevet 30. juni 2008 Del Skrevet 30. juni 2008 Og det fungerer bra, så godt er det. Her er det ingenting som helst å utsette på bildet. Meget bra. Lenke til kommentar
SSSø Skrevet 30. juni 2008 Del Skrevet 30. juni 2008 Flott bilde, men siden du sikkert kommer til å få en masse skryt her så velger jeg å nevne det som for min del trekker litt ned. Hun ser ikke ut som en bokser. Hun kunne godt ha klippet neglene, holdt litt hardere på sekken (ikke bare sånn kosing) og hatt litt mer muskler. Lenke til kommentar
Notatblokk Skrevet 30. juni 2008 Del Skrevet 30. juni 2008 Bildet og det tekniske sitter jo såklart, men det første som slo meg var faktisk at hun var litt for "pen". Hun har ikke antydning til muskler i overarmen (?). Bortsett fra det.. bra! Jeg liker fargene godt. Lenke til kommentar
Fotofashion Skrevet 30. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 30. juni 2008 vell hu kunne slå og sparke.. et ubehandla bilde.. Lenke til kommentar
Roiku Skrevet 30. juni 2008 Del Skrevet 30. juni 2008 Jeg vil ikke bli truffet av de neglene der nei! Det var et bra bilde. Passelig med fargemetning og bra utsnitt. Tommel ooopp. Lenke til kommentar
Fotofashion Skrevet 18. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 18. juli 2008 noen redigerte får sikkert litt pepper for denne, men liker den sånn Lenke til kommentar
KimNK Skrevet 18. juli 2008 Del Skrevet 18. juli 2008 (endret) Første: Holdt litt hardare på sekken som nevnt over og kanskje lukka munn? Midten: Kult! Alt som manglar er eit lite lysglimt i venstre auge. Dråpen under haka gjorde seg. Midten2: Næh. Kunne hatt potensiale, men ribbeveggen ødelegger. Siste: Generelt sett greit, men hadde klona vekk skruen i veggen bak der og kanskje plassert ho nærare sekken. Veggen og golvet er heller ikkje særleg pent, men det er lite å gjere med i ettertid. Endret 18. juli 2008 av KimNK Lenke til kommentar
Simon Aldra Skrevet 18. juli 2008 Del Skrevet 18. juli 2008 Jeg liker det. Meget solid arbeid. Lenke til kommentar
jpsalvesen Skrevet 18. juli 2008 Del Skrevet 18. juli 2008 Nærbildet - slank dame, fett bilde!! Flott belyst, kanon PP! Neste gang kan du kanskje prøve deg på litt tregere lukker? Slik at du får litt mer action i bildene der det er bevegelse? Bare som en idé - de bildene ble litt stillestående synes jeg. Lenke til kommentar
jimdidr Skrevet 18. juli 2008 Del Skrevet 18. juli 2008 noen redigerte får sikkert litt pepper for denne, men liker den sånn (jimdidr; jeg sier ingenting i mot dette, digger denne type fargebruk.) Dette er tredje gang jeg prøver å skrive denne meldingen så jeg kommer til å være kort. digger bildene, men jeg ser bare en ting jeg ikke liker, som ingen andre har nevnt. Jenta skal være tøff men sensuell right... vell i det bildet har hun på seg en BH med blonder, ser litt rart ut, man skal trekkes til kurvene og blikket osv men denne kurven ble da litt rar... Har ingenting negativt å si egentlig, hun skulle bare hatt på seg en "smooth" BH. Lenke til kommentar
KimNK Skrevet 18. juli 2008 Del Skrevet 18. juli 2008 Blonder kor? Ser litt i ei blå BH-stoppe eit par plassar, men den bør vere lett å tone ned. Lenke til kommentar
jpsalvesen Skrevet 18. juli 2008 Del Skrevet 18. juli 2008 Damer har ikke ruglete pupper, KimNK Lenke til kommentar
jimdidr Skrevet 18. juli 2008 Del Skrevet 18. juli 2008 Blonder kor?Ser litt i ei blå BH-stoppe eit par plassar, men den bør vere lett å tone ned. Ugjevnheten/nuppene på dette bildet ser ut som blonder for meg. (Se. Venstre pupp) Lenke til kommentar
jimdidr Skrevet 18. juli 2008 Del Skrevet 18. juli 2008 Å? Hah, såg det no. ^^ Jupp nå vet du hvor jeg ser først det er også egentlig en liten logisk brist siden trenings BHer vanligvis ikke er "Laungeray"(faen om jeg kan stave det ordet) eller da har blonder. Lenke til kommentar
Ustedalen Skrevet 18. juli 2008 Del Skrevet 18. juli 2008 Jeg liker portrettene dine. De faller i smak hos meg. Virkelig:) Lenke til kommentar
Earlskruf Skrevet 18. juli 2008 Del Skrevet 18. juli 2008 Vignetteringen er ikke så bra, siden det hele er ujevnt lagt på og da for min del trekker ned helheten på bildene. Liker veldig godt det upclose siden det for min del er det bildet med artigst lys. De andre er også ganske gode, men kunne vært MYE bedre med litt burn/dodge og litt lysmaling her og der. Litt sterkere lys/kontraster hadde gjort seg bra siden det eksisterende lyset utenom upclose bildet er litt kjedelig. Allikevell fine bilder, som har potensiale til å bli så mye bedre bare med litt fiksing og triksing:- p Lenke til kommentar
Fotofashion Skrevet 18. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 18. juli 2008 Vignetteringen er ikke så bra, siden det hele er ujevnt lagt på og da for min del trekker ned helheten på bildene. Liker veldig godt det upclose siden det for min del er det bildet med artigst lys. De andre er også ganske gode, men kunne vært MYE bedre med litt burn/dodge og litt lysmaling her og der. Litt sterkere lys/kontraster hadde gjort seg bra siden det eksisterende lyset utenom upclose bildet er litt kjedelig. Allikevell fine bilder, som har potensiale til å bli så mye bedre bare med litt fiksing og triksing:- p nå får du gjerne dele ut en manuall for triksing og mixing .. jeg er færskis på cs. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå