Gå til innhold

"Trophies will not be retroactively awarded based on save data."

Anbefalte innlegg

Om nedlastingsdillemaet ville vært så enkelt å kontrollere tror jeg både Live og PSN ville brukt det fra dag 1.

Dette fordi det åpner for mange mindre frustrasjoner, men tydeligvis er det ikke så enkelt som du vil ha det til.

Om du vil sitte å mene at sony stjeler din dyrebare tid, så kos deg med det ;)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Ser ut som Infinity Ward ikke patcher CoD4 med Rumble eller Trophies.

Hey Everyone -

With the latest Playstation 3 firmware now available, I see a lot of questions regarding how it effects Call of Duty 4: Modern Warfare.

At this time, we have no plans to patch in Trophy support for Call of Duty 4: Modern Warfare for the PS3. Much like DualShock rumble addition to the PS3, the support for these new features have come much to late for us to add it to Call of Duty 4: Modern Warfare due to our current production schedule.

We would have loved to have these in the game at launch if the support was available, or shortly after.

http://www.infinityward.com/forum/viewtopi...?f=9&t=2750

Lenke til kommentar
Sier bare litt om Infinity Ward...

Savner så sykt rumble på COD 4 :(

Det er herlig at Naughty Dog og EA gjør noe da! :)

Ja håper dem legger det til i Uncharted :)

Da frister det stort å begynne på nytt igjen :D

Det gjør de! Det er bekreftet :)

Lenke til kommentar
Jeg håper for all del ikke at dere klager på Sony? Det er ikke deres feil at utviklere ikke vil implementere dette i spillene sine...

Jeg er egentlig helt uenig.

Sony valgte å ikke ha rumble fra starten av, og de valgte å vente med trophies til Home skulle komme ut, men så tok det litt lenger tid en de hadde planlagt så de ga oss 2.4. Hadde de brukt litt mer tid på å gjøre PS3 litt mer vennlig for programmering, og kanskje laget Trophy systemet fra begynnelsen av isteden for all snakket om 1080P Native med 120FPS og 4D!!!!!!!! Grafix kunne de sluppet unna dette.

Det at utviklere ikke gidder å gå tilbake til «gamle» spill å legge til dette skjønner jeg godt. Hva tjener de på det? Insomniac som er så å si 1.parts utvikler for Sony har jo også sagt at de ikke kommer til å gjøre det, så hvorfor dere mener at IW som 3.parts skulle gjøre det skjønner jeg ikke.

Det er ofte enkelt å skylde på utviklerne, men da FFVII gikk til Sony fordi Nintendo brukte carts hvem sin skyld var dette? Hvis vi går med logikken din at Sony ikke har skyld i rumble/trophy styret så kan vi jo egentlig si at Squaresoft hadde skyld i dette, og ikke Nintendo. Samme kan vel sies om alle de dårlige portene til Gamecube, hvor kontrollen ofte var et problemet med mindre knapper en Sony/Microsoft sine kontroller.

Hadde Sony gått foran med et godt eksempel å gitt alle 1.parts spillene trophy støtte fra starten av så kunne jeg kanskje vært enig, men så lenge -1- spill støttet trophies ved lansering så kan ikke Sony klage på at utviklere ikke går tilbake og legger til dette.

Lenke til kommentar

Vel, faktum er det at det gjorde de ikke, og da må utviklerne forholde seg til det som har skjedd. Trophies kom ikke fra starten av, og da synes jeg ikke det nytter å skylde på Sony fordi Insomniac ikke gidder å legge til trophies i spillene sine! Det er opp til hver enkelt utvikler i dette øyeblikk å legge trophies til i spill, og da har visse utviklere valgt å ikke gjøre det med sine eldre titler. Dette synes jeg aldeles ikke er noe vi skal kaste råtne tomater på Sony for, klage på de! De har laget et system som er sinnsykt tøft, og for meg, fungerer utrolig bra! Utviklere må ta høyde for at folk vil ha trophies i populære spill, og jeg syns det er dårlig at f.eks. Insomniac som er en førsteparts-utvikler ikke tar seg tid til å legge til trophies i RaC: ToD. Jeg skulle ikke sagt noe om Sony bevisst gikk og sa at Insomniac ikke skulle lage trophies til sine allerede utgitte spill, men det har ikke skjedd, ei skjer det heller!

Når Sony endelig prøver å mekke det til slik at ting skal fungere, nye funksjoner skal addes, så begynner folk å klage på dem fordi spillutviklere ikke vil legge til trophy support i sine allerede utgitte spill? Nei dere, den er jeg ikke med på!

EDIT: Og der, mine damer og herrer, var mitt første trophy i boks :)

Endret av Selvin
Lenke til kommentar

Er det noen som har fått med seg om noen utviklere har tenkt å gi trophysupport til spillene sine (bortsett fra Uncharted, Burnout og Warhawk)? Begynner å bli lei av å se at de fleste utviklerne ikke har noen som helst planer om å legge til trophy-støtte til sine tidligere utgivelser... Ble veldig skuffet når jeg så at det ikke lå noen som helst planer om trophy-støtte til de to siste kjøpene mine (Civilization Revolution og Overlord).

Eneste "fordelen" med at spillene ikke støtter trophies må jo være at irritasjonen over at trophies ikke er retroactive forsvinner... :p

Lenke til kommentar
Jeg håper for all del ikke at dere klager på Sony? Det er ikke deres feil at utviklere ikke vil implementere dette i spillene sine...

Det er helt sant det du sier, det er tredjepartene som ikke løfter fingeren. Men sånn det fungerer i finansverden er at det er Sony sitt produkt, og Sony som står til ansvar for hvordan produktet oppleves. Og nå er jeg misfornøyd med et Sony produkt fordi det krever mer innsats av meg enn nødvendig, for å få en relativt liten belønning til slutt.

Endret av Ramius
Lenke til kommentar

Kunne liksågodt ha koble det opp i mot save-game. De som jukser seg til pokaler vil finne en vei uansett. Som f.eks. å laste ned save-game til GTA4 på 99%. Så trenger de bare å skyte en due e.l. også får de en pokal.

Latterlig opplegg egentlig, jeg gidder i hvertfall ikke å spille i gjennom spillene på nytt igjen.

Lenke til kommentar
Kunne liksågodt ha koble det opp i mot save-game. De som jukser seg til pokaler vil finne en vei uansett. Som f.eks. å laste ned save-game til GTA4 på 99%. Så trenger de bare å skyte en due e.l. også får de en pokal.

Latterlig opplegg egentlig, jeg gidder i hvertfall ikke å spille i gjennom spillene på nytt igjen.

Man kommer jo heller da ikke utenom at hver gang hardisken formateres , eller noe skjer med saven din som du ikke kan kontrollere er trofeene borte også.

Skulle likt å sett alle som klagde når plutselig alle trofeene dems var borte etter en litt feilslått oppdatering alla den vi fikk nå.

Nei hold det til profilen, og nå blir det jo nærmest et ikke tema når de fleste ikke kommer legge til trofe støtte på sine tidligere utgivelser uansett ;)

Endret av archongamer
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...