Gå til innhold

"Trophies will not be retroactively awarded based on save data."

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Håper bare at eldre spill blir patchet opp for å støtte throphies. Den nåværende listen var ikke så veldig imponerende. Ble nesten litt skremt.

Ingen grunn til å bli skremt, sjansen for at både nye og gamle spill får den støtten er stor! ;)

Endret av Selvin
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+130498

her er listen over spill som støtter trophies enten via patcher eller fra starten av.

* BUZZ! Quiz TV

* LittleBigPlanet

* MotorStorm Pacific Rift

* NBA 09

* PAIN**

* PixelJunk Eden

* Resistance 2

* SOCOM: Confrontation

* Super Stardust HD**

* Warhawk**

synd ikke mgs4 står på den listen :(

Lenke til kommentar
her er listen over spill som støtter trophies enten via patcher eller fra starten av.

* BUZZ! Quiz TV

* LittleBigPlanet

* NBA 09

* PAIN**

* PixelJunk Eden

* Resistance 2

* Super Stardust HD**

* Warhawk**

du kan banne på at konami sitter as we speak med å legge inn trophy støtte..;) mest populære spillet til ps3 tipper eg får det meste..;)

Lenke til kommentar

* BUZZ! Quiz TV

* LittleBigPlanet

* NBA 09

* PAIN**

* PixelJunk Eden

* Resistance 2

* Super Stardust HD**

* Warhawk**

Hva i!? Har ikke fått med meg at det bare er de få spillene som det funker med fra starten av!? Halvparten av dem har jo ikke kommet en gang!

ÆSJ!

Lenke til kommentar
Jaja, men så snart en har runda det på nytt med ny patch for spillet så kan jo han legge det ut på nytt på gamefaqs så kan folk laste det ned ufortjent igjen?

Eller forstår jeg det ikke?

Går utifra 2.40 også inneholder et system som holder styr på hvilken PSN profil som er koblet opp mot savegamen. Eller så er jo hele poenget borte. :D

Lenke til kommentar

"70% of released games are compatible with trophy system"

70% of Playstation 3 games that are already released will be compatible with Sony’s answer to Xbox Live’s Achievement system, Trophies.

The July issue of Official PlayStation Magazine UK states that:

“PlayStation 3 achievements - called ‘trophies’ - will be unveiled soon (this bit we already know, but here’s the interesting bit), and 70% of games will already be compatible.”

This could be true because apparently it only takes developers half a days work to implement the trophy system into their games.

Kilde: http://talkplaystation.com/70-of-released-...-trophy-system/

Hvis det stemmer, så er den listne med de 10 spillene ovenfor feil og de fleste spillene er allerede compatible med Trophies!

Lenke til kommentar

Bah, hvor mye jeg nå enn er glad for at trophies endelig kommer så var dette frustrerende. Har i løpet av det året jeg har hatt PS3 forsøkt å ta de fleste accomplishmentene i spillene mine, og nå må jeg gjøre det på nytt for å få trophies? Ugh. Selv om det var gøy å ta accomplishments, så tror jeg ikke at jeg gidder det igjen. Synd man ikke visste om dette ett år i forveien, for da hadde jeg aldri sløst tid på i noen tilfeller latterlige rewards (sånn som concept art).

Lenke til kommentar

Eg er ein av de som aldri har brydd meg noe særlig om achivements og gamerscore på 360, og dette ligger vel noe i samme gate! Men eg ser heilt klart betydningen for enkelte. Syns det er flott at Sony omsider dilter etter og får på plass slike ting :)

Lenke til kommentar

Har ikke lest de siste postene, men dere er klar over at den lista dere ser på kun er first party. Sony har jo ikke tilgang til tredjeparts programvare og hva de planlegger å gjøre enda. Regner med både 2nd og 3rd party kommer med oppdateringer snart.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...