martin91 Skrevet 30. juni 2008 Del Skrevet 30. juni 2008 (endret) hei min Creative Zen Vision M tok kvelden i går og den kunne ikke funnet et mindre passende tidspungt(sommerferie). derfor skal jeg begjynne å lete etter en ny fordi Creative Zen Vision M ikke er til salgs lengre. mp3spilleren MÅ ha: -mye lagringsplass(helst 30GB eller mere) -kunne spille video(og lyd) mp3spilleren BØR ha: -2.5" skjerm(eller større) -mulighet for å koble spiller til større skjerm(dette kunne man gjøre med Creative Zen Vision M fordi den hadde en liten overgang som fulgte med) -pris mellom (0-2500kr) ting som ikke er så viktige: -utseende på spilleren -vekt, størrelse kom også gjerne med forslag om hva du synes er den perfekte mp3spiller, og hva du synes er viktig med den Endret 30. juni 2008 av martin91 Lenke til kommentar
Gjest Slettet+89234341 Skrevet 30. juni 2008 Del Skrevet 30. juni 2008 har en del volds filmer, som ikke mine mindre søsken børr se suuuuuuuuuuuure...cause thats the reason Uansett, er vel bare ipod classic i den kategorien om du ikke vil importere en zune. Lenke til kommentar
martin91 Skrevet 30. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 30. juni 2008 kan ipoden kobles til tven? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå