Pebble Skrevet 1. juli 2008 Del Skrevet 1. juli 2008 Sant.. det har ingenting å si for meg iallefall.. Bestilte forresten en haug med spill derfra.. 4 PS3 spill og 1 360, alt for 1000kr! Det vil jeg si er en god deal.. Nå trenger jeg bare tid.. Lenke til kommentar
Vacuum Skrevet 1. juli 2008 Del Skrevet 1. juli 2008 (endret) Elder Scrolls IV: Oblivion GOTY Edition hos Absoluttspill.no til 249kr, men ikke mange på lager. Endret 1. juli 2008 av Vacuum Lenke til kommentar
jkolbu Skrevet 1. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 1. juli 2008 Elder Scrolls IV: Oblivion GOTY Edition hos Absoluttspill.no til 249kr, men ikke mange på lager. Takk for tipset, spillet er nå lagt til i listen Lenke til kommentar
Fenixen Skrevet 1. juli 2008 Del Skrevet 1. juli 2008 Hvor finner jeg supre tilbud på psp spill? skal handle litt til søstera Lenke til kommentar
Kris Skrevet 1. juli 2008 Del Skrevet 1. juli 2008 Her er det mange billige PSP spill. Lenke til kommentar
Fenixen Skrevet 1. juli 2008 Del Skrevet 1. juli 2008 så psp er sonefri på samme måte som ps3? Lenke til kommentar
Kris Skrevet 1. juli 2008 Del Skrevet 1. juli 2008 Spillene er sonefrie, men filmene er ikke sonefrie. Lenke til kommentar
Fenixen Skrevet 1. juli 2008 Del Skrevet 1. juli 2008 ok da hiver jeg inn en bestilling på ff7 crisis core derfra, takktakk Lenke til kommentar
Kris Skrevet 2. juli 2008 Del Skrevet 2. juli 2008 Veldig fint tiltak! Edit: Rapportert slik at vi får denne klistret (Sticky). Ja, får den klistret hvis du fortsetter slik! Ganske hjelpsomt! Nå er tråden sticky Lenke til kommentar
Kris Skrevet 5. juli 2008 Del Skrevet 5. juli 2008 (endret) Nå har DVDstrax.com Tony Hawk's Project 8 til 150kr inkludert frakt. Zailor.no har Gran Turismo Prolouge til 269 Endret 5. juli 2008 av Kris93 Lenke til kommentar
langkaas Skrevet 5. juli 2008 Del Skrevet 5. juli 2008 Fins det lissom ikke en tråd som det her fra før av a? Lenke til kommentar
REALERBRASELLOUTERDÅRLIG Skrevet 5. juli 2008 Del Skrevet 5. juli 2008 Finfin tråd! Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 26. juli 2008 Del Skrevet 26. juli 2008 Syns ikke det er noe poeng å ha denne som sticky da trådstarter ikke oppdaterer. Lenke til kommentar
Kris Skrevet 8. august 2008 Del Skrevet 8. august 2008 Syns ikke det er noe poeng å ha denne som sticky da trådstarter ikke oppdaterer. Enig. Nå er det over en måned siden den ble oppdatert sist, så det er ikke noe vits at denne er sticky. Lenke til kommentar
Selvin Skrevet 8. august 2008 Del Skrevet 8. august 2008 Det er bare tull å lage en helt ny tråd, da kan vi liksågodt oppdatere den gamle som er veldig bra. Lagde ny tråd slik at dere får mer oversikt og slipper å lese 50 poster for å se hva som er på tilbud, også fordi det finnes folk som ikke gidder å lese forrige side, og da kan de gå glipp av tilbud. Vel, følger du med i den allerede klistrede tråden så skjønner du fort hvordan det går for seg. Jaja, jeg er ikke den som avgjør det, synes bare ikke det er nødvendig. Quoter meg selv, noe jeg fortsatt står ved Lenke til kommentar
BadSmile Skrevet 23. august 2008 Del Skrevet 23. august 2008 Flott tråd! Jeg ser ALDRI heavenly sword i slike tråder. Irriterer meg over det, er på jakt etter det til under 200-lappen. Burde ikke være for mye å forlange for et så gammelt spill. Om du fortsatt vil ha den under 200 lappen, så kan du få den for 150 kroner på play.com Lenke til kommentar
MagicCheeseball Skrevet 24. august 2008 Del Skrevet 24. august 2008 Hvorfor blir ikke denne tråden fjerna fra sticky da? Slappe modder? Den har jo stått her i minimum to måneder siden trådstarter ba om at tråden skulle bli sletta.... Lenke til kommentar
Nimrad Skrevet 7. september 2008 Del Skrevet 7. september 2008 Flott tråd! Jeg ser ALDRI heavenly sword i slike tråder. Irriterer meg over det, er på jakt etter det til under 200-lappen. Burde ikke være for mye å forlange for et så gammelt spill. Om du fortsatt vil ha den under 200 lappen, så kan du få den for 150 kroner på play.com Takker Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå