Gå til innhold

BK: Portrett av Sindre

Anbefalte innlegg

Portrett er noe jeg sjelden prøver meg på.

Bilder av mennesker begrenser seg til familiesnapshots

og de gangene det er en menneskemengde. Imidlertid

kunne jeg ikke dy meg da vi satt på et svaberg ved Langesund i

går. Som sagt dette er jeg ikke god på, så noen velmente råd

er nok på sin plass.

post-29665-1214841438_thumb.jpg

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det drysser inn med portretter om dagen. Er det ingen som sparer bildene til konkurransen. Vel vel, your loss - my gain.

Bildet er meget bra. Det at han ser ut til å kaste seg inn i bildet gjør bildet bare mer fartsfullt, og det er ingen dårlig egenskap. Det er en fin og ungdommelig look på bildet, selv om jeg kunne ønsket meg bittelitt mer å gå på i venstre kant. Men det er småplukk, og heller ikke helt påtrengt. Smilet er ekte og sjarmerende, og guttungen er søt. Men si meg: Hvorfor kliner dere så kolossalt mye svineri i håret? Det er litt jentete, spør du meg. Men så er da også jeg en skikkelig gammeldags macho-bamse. Men jeg har en fettstift og en boks med hårkrem som må til pers når jeg skal rufse meg litt ungdommelig til.

Lenke til kommentar

Takk for kjapp tilbakemelding. Konkurranse, hvilken konkurranse...?

Jaja, trenger nok litt øvelse allikevel før det tenker jeg.

Luft til venstre skjønner jeg, var i tvil hvor jeg skulle skjære, og

litt mer kan nok gjøre seg. Hårvoksbudsjettet er voksent ja, men han får bare kose seg mens han kan. Arver han sin fars hårmanke eller mangel på sådan er det polish han kjøper om noen år i stedet.....

Lenke til kommentar

PM henviser nok til fotokonkuransen som foregår her på forumet hele tiden.

Støtter meg på mye av det PM sier. Flott og naturlig utrykk på ungdommen. Bra fokus og skarphet med en fin og ren bakgrunn.

Så en sympati melding til far.. Jadda jeg er også med i klubben fedre med polish og voks :) Sparer jo utrolig mye på frisør da... Hvis ikke samboern hadde benyttet min frisørkvote i tillegg til sin egen og hele nabolagets ;)

Lenke til kommentar

Vel perioden med forsiktig lefling med ulovlige substanser ble tilbakelagt en gang tidlig på 80 tallet da jeg gikk på videregående, men det er jo en mikroskopisk mulighet at man har med seg noen senskader?

Ved nærmere ettertanke, og vesentlig mer sannsynlig, heller jeg mer i retning sokketeorien. Mange år i yrke som innbefattet marsjstøvler og sporadisk sokkevask kan ha hatt en ikke uvesentlig betydning på den mentale sunnhet.

Et tegn på dette kan jo være at jeg nå som sivilist frivillig oppsøker nevnte miljø en gang i året for å repetere gamle kunster.

Viser forøvrig til måkebildet og din kommentar om vurderingsevne i den forbindelse.............. :-)

Endret av EspenE
Lenke til kommentar
Hvorfor kliner dere så kolossalt mye svineri i håret? Det er litt jentete, spør du meg. Men så er da også jeg en skikkelig gammeldags macho-bamse. Men jeg har en fettstift og en boks med hårkrem som må til pers når jeg skal rufse meg litt ungdommelig til.

Når den ungdommelige PMnormal skal ut å gjøre vestlandet utrygt tar han seg litt brylkrem i håret og etterbarberingsvann på kjaka'n, så er han klar for det meste?! ;)

For å kommentere bildet også så synes jeg at bildet forteller litt lite om motivet, sånn jeg har forstått det (uten at jeg er noe som helst i nærheten av verdensmester) så skal portrett bilder fortelle litt om personen det er portrett av. Men det var et fint bilde, smilet ser veldig ekte ut, og jeg finner det sjarmerende at han sjeler litt! :)

Endret av fredstian
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...