Howard Skrevet 13. mars 2003 Del Skrevet 13. mars 2003 VIA med mye på lager Dagens pressekonferanse med VIA var en spennende affære. Ikke bare viste selskapet frem nye sider ved seg selv, men VIA bekreftet også spørsmål som AMD foreløpig ikke har villet svare på. Les artikkelen her. Lenke til kommentar
Ybbe Skrevet 13. mars 2003 Del Skrevet 13. mars 2003 sier bare en ting...framtiden ser lys ut Lenke til kommentar
TheIlluminated Skrevet 13. mars 2003 Del Skrevet 13. mars 2003 Jeg er glad, men ikke så veldig glad. Nå "må" jeg vente til KT600 eller noe a la Nvidia for å sikre meg at jeg kan få 400 FSB CPU på mitt kommende hovedkort. Hadde tenkt å kjøpe et Nforce kort til overklokking nå, men når dem kommer med noe slikt er det jo bare å vente. Lenke til kommentar
Blib Skrevet 14. mars 2003 Del Skrevet 14. mars 2003 Dritfete miniPCen dems da. Akkurat plass til en CD enhet Lenke til kommentar
Insomniac Skrevet 14. mars 2003 Del Skrevet 14. mars 2003 Jeg er glad, men ikke så veldig glad. Nå "må" jeg vente til KT600 eller noe a la Nvidia for å sikre meg at jeg kan få 400 FSB CPU på mitt kommende hovedkort. Hadde tenkt å kjøpe et Nforce kort til overklokking nå, men når dem kommer med noe slikt er det jo bare å vente. nforce hovedkort kan jo klokkes til 200 og vel så det, spesielt med voltmod Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå