Svennien Skrevet 30. juni 2008 Del Skrevet 30. juni 2008 hei, jeg klarer ikke å legge inn filmer på touchen min... itunes får bare opp en brøkdel av filmene mine, og disse går det ikke ann å overføre til ipoden. har hatt den 4-5 dager og tenkte jeg skulle legge inn filmer så jeg har noe å se på når vi reiser på ferie osv... noen som vet hva? Lenke til kommentar
martin91 Skrevet 30. juni 2008 Del Skrevet 30. juni 2008 du legger filene inn på itunes(fil->legg til mappe/fil). deretter markerer du alle filmene høyreklikker og velger konverter til mpg4(eller hva det nå er) Lenke til kommentar
Svennien Skrevet 30. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 30. juni 2008 du legger filene inn på itunes(fil->legg til mappe/fil). deretter markerer du alle filmene høyreklikker og velger konverter til mpg4(eller hva det nå er) går ikke Lenke til kommentar
martin91 Skrevet 30. juni 2008 Del Skrevet 30. juni 2008 går ikke... hvor oppstår problemet? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 30. juni 2008 Del Skrevet 30. juni 2008 Du må nok få tak i et program som kan konvertere videoene dine i riktig format. Så kan du legge de inn i iTunes. Lenke til kommentar
Svennien Skrevet 30. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 30. juni 2008 Du må nok få tak i et program som kan konvertere videoene dine i riktig format. Så kan du legge de inn i iTunes. men filmene som allerede er inne på itunes er vist i feil format... -.- hva skal formatet vær? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 30. juni 2008 Del Skrevet 30. juni 2008 Det er vel MP4. Creating Video for iPod Lenke til kommentar
Svennien Skrevet 1. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 1. juli 2008 (endret) Det er vel MP4. Creating Video for iPod vell... har nå konvertert enn film, men åssen får jeg den inn på itunes?:S Endret 1. juli 2008 av Svennien Lenke til kommentar
chberge Skrevet 1. juli 2008 Del Skrevet 1. juli 2008 www.bechspace.org/guider Der er en guide for hvordan du kan konvertere videoer til iPod. For å filmen inn i iTunes bare drar du den og slipper den i biblioteket... Lenke til kommentar
Svennien Skrevet 1. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 1. juli 2008 www.bechspace.org/guiderDer er en guide for hvordan du kan konvertere videoer til iPod. For å filmen inn i iTunes bare drar du den og slipper den i biblioteket... selvfølgelig har jeg prøvt det... Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 1. juli 2008 Del Skrevet 1. juli 2008 Hvis du ikke klarer å legge den inn i iTunes har du konvertert den til feil format. Lenke til kommentar
chberge Skrevet 2. juli 2008 Del Skrevet 2. juli 2008 Hva med å fortelle oss litt mer informasjon da? La oss si, for eksempel hva filformat filmene som IKKE kommer opp har, hva filmformater filmene som kommer opp har osv... Da blir det nok lettere å hjelpe, og hvis du nevner hvar du har prøvd i tillegg så er sikkert ikke løsningen langt unna!!! Lenke til kommentar
Samiro Skrevet 13. august 2008 Del Skrevet 13. august 2008 Faen asså, får ikke lagt inn Film ! tar så jevli lang tid med videora. Lenke til kommentar
chberge Skrevet 14. august 2008 Del Skrevet 14. august 2008 Får du ikke lagt inn fordi videora tar for lang tid? Litt mer info hadde vært fint (hvis du ønsker hjelp da selvsagt!) Lenke til kommentar
Ari Gold Skrevet 20. august 2008 Del Skrevet 20. august 2008 Videora tar ikke lang tid hvis du retter på innstillingene. Syntes det funker bra som konverteringsprogram. De legges automatisk over til iTunes etter de er ferdig konvertert. Edland Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå