Nidaroo Skrevet 30. juni 2008 Del Skrevet 30. juni 2008 Ser at blant annet så er det mye tilbud på Samsung sine LCD- skjermer, og de er nede i 5 lapper. Ser også på denne: LG 37LG6000 at denne holder prisen en stund. Derfor lurer jeg på, er det noe poeng for en som egentlig ikke er så erfaren innen TV skjermer, om hva som er bra og hva som er dårlig, å kjøpe det dyreste? Har en stund sett meg ut denne LG'n, men er jo endel penger for den. Så ser jeg på disse billige fra Samsung... Kan det være like lurt å kjøpe en billig samsung istedenfor den lg'n? Lenke til kommentar
TechFrog Skrevet 30. juni 2008 Del Skrevet 30. juni 2008 Jeg er vel like uerfaren som deg når det kommer til TV. Før var det jo veldig enkelt å kjøpe en tv, nå er det nesten like komplisert som å kjøpe ny pc. Ting å tenke på; - Pris - Fremtidsrettet - Kvalitet - Tilkoblinger - Bruksområde Det er vel bare lommeboka (og deg selv) som kan avgjøre hvor du ender opp. Jeg endte opp med 2-3000 mer enn jeg hadde sett for meg, men da regner jeg med at tv`n holder i mange, mange år. Og at både kvalitet og tilkoblingsmuligheter gir meg det jeg trenger, både nå og senere. Akkurat som med pc så er det umulig å være oppdatert (ha det aller nyeste) til enhver tid, så det kan man bare glemme og ikke irritere seg over. Med mindre man har mye penger til overs. Uansett; bruk god tid, gjerne en mnd ekstra for å spare litt til en bedre modell. Det kan lønne seg på sikt. Les tester og omtaler. Og har du mulighet til å se og teste apparatet i butikk så er jo det greit. Lenke til kommentar
Camron Skrevet 30. juni 2008 Del Skrevet 30. juni 2008 Jeg kan ikke så veldig mye om tv, men jeg synes den LG'n var sykt dyr med tanke på at man får 47" med full HD for lik pris. Lenke til kommentar
Nidaroo Skrevet 30. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 30. juni 2008 Ja, ikke sant. For min del så er det ikke noe problem for meg å spytte ut 14-15 lapper for en god tv. Nettopp kjøpt ny data for samme pris. Men, som sagt så er det, det om det er verdt det. Men er det, alt har vel med pris å si. Lenke til kommentar
Camron Skrevet 30. juni 2008 Del Skrevet 30. juni 2008 Har sett litt på denne selv: https://prisguiden.no/product.php?productId=95569 Grei pris, grei størrelse, grei kontrast. Virker rett og slett veldig grei. Lenke til kommentar
Nidaroo Skrevet 2. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 2. juli 2008 Jeg stakk innom den nærmeste tv forhandler igår, og tok en rask avgjørelse på en tv, som var både billig og god. Gikk for denne: Samsung LE40R89 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå