ZoRaC Skrevet 30. juni 2008 Del Skrevet 30. juni 2008 Jeg ønsker en ny telefon. Jeg trenger: Funksjoner: -Kalender: Ja. -GPRS: Ja. -EDGE: Uvesentlig -Email klient: Ja (IMAP) Form: -Klapp/"vanlig"/alternativ: Uvesentlig -Vekt: Uvesentlig -"Støt/sprut/støv-sikker": Uvesentlig Skjerm: Fargeskjerm. -Størrelse på skjerm: Uvesentlig -Touchscreen: Uvesentlig. Pris: Jeg har mellom 0 og 2000 kroner til rådighet. Med abonnementsbinding): Nei Diverse: -Merke: Helst Sony Ericsson. -Kamera: Ja. -Videokamera: Uvesentlig -Symbian: Uvesentlig -Infrarød port: Uvesentlig. -Blåtann (Bluetooth):Ja. -Internminne: Minst 700 kontakter, mange SMS, litt minne til bilder er også et fordel. -Minnekort?: Gjerne -MP3: Gjerne. -Radio: Uvesentlig -UMTS: Uvesentlig -Triband: Uvesentlig -wLAN: Gjerne - Mulighet for GPS: Uvesentlig - Instant Messenger [Tjenester alá MSN etc.]: Uvesentlig -Batterilevetid: Viktig. -Hva er primærbruksområdet for mobilen din idag? Primært SMS/ringing. Tar noen bilder innimellom. Har ellers et stor ønske om at telefonen har mulighet for å gruppere kontakter (f.eks alle fra jobben i ei gruppe, o.l) og/eller at man lett kan søke på f.eks "ole" og finne alle kontakter som inneholder "ole". Med rundt 4-500 kontakter er det problematisk å holde orden på dem! Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 30. juni 2008 Del Skrevet 30. juni 2008 (endret) Ta heller denne, uansett om den koster 3289kr. Etter min mening så er det slik at hvis du er rundt 2000 -- kr, så får du halvgode fjortissmobiler som holder omtrentlig bra nok. Men hvis du derimot tårer å gå litt over, i litt dyrere klasse så vil du få mye mer overlegent med kvalitet og ytelse. Edit: Feil i url-linken. Endret 30. juni 2008 av Bob92 Lenke til kommentar
mongojarle Skrevet 30. juni 2008 Del Skrevet 30. juni 2008 (endret) JA, skulle akkurat anbefale den samme, har den selv. Men kjøp da for guds skyld hos MPX: http://www.mpx.no/aspx/loginVnet.aspx?Retu...2&__redir=1 Billigste P3470 koster 2000kr: https://prisguiden.no/product.php?productId=90562 Endret 30. juni 2008 av jale Lenke til kommentar
ZoRaC Skrevet 30. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 30. juni 2008 Den så jo ikke så verst ut! Men, skal man først kjøpe en slik telefon bør man i det minste få med WLAN-støtte i tillegg, etter min mening. Har denne noen "storebror"? Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 30. juni 2008 Del Skrevet 30. juni 2008 (endret) Den så jo ikke så verst ut! Men, skal man først kjøpe en slik telefon bør man i det minste få med WLAN-støtte i tillegg, etter min mening. Har denne noen "storebror"? Den har brødre, slekninger og bestemødre.. Se her, men ikke kjøp her, som jale sier! Edit: feil i URL-linken igjen... Endret 30. juni 2008 av Bob92 Lenke til kommentar
mongojarle Skrevet 30. juni 2008 Del Skrevet 30. juni 2008 Tralla la... Det kan hende det er wifi på P3470 ... hihi... Det er noen som mener at wifi-hardware er i telefonen, men ikke software, eller drivere. Så, etter et par måneder kanskje... men dette er på langt nær sikkert, er ikke garantert at det er wifi hardware i den engang. INFO: http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=400361 Og se på prisen da man, 2000kr, er jo ingenting, og trenger du virkelig wifi? Jeg hadde det på min forrige, brukte det svært lite! Lenke til kommentar
ZoRaC Skrevet 6. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 6. juli 2008 Endte opp med en HTC TyTn II! Er på vei i posten nå! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå