Spielhaug Skrevet 30. juni 2008 Del Skrevet 30. juni 2008 Hei Jeg har en SE k800i der jeg ikke kommer inn på programmene mine lenger. Dvs at når jeg går inn i menyen, filbehandling og velger "programmer" så kommer det bare opp beskjed om "ugyldig valg". Det samme dersom jeg går via verktøy og programmer. Det virker som om at "snarveien" eller evt en link i mobilen er borte. Noen som har forslag til løsning? Helst en som ikke innbefatter reset til fabrikkinnstillinger... DET venter jeg litt med. Lenke til kommentar
wizeman Skrevet 30. juni 2008 Del Skrevet 30. juni 2008 Du har ikkje satt inn my minnebrikke da? Hvis programma var innstallert på den forrige brikka så vil de jo forsvinne Lenke til kommentar
Spielhaug Skrevet 30. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 30. juni 2008 (endret) Nei, har ikke det. De medfølgende programmene til SE, så som HP Print og Facewarp er også forsvunnet... Trodde ikke de lå på minnebrikken uansett. Edit: Kommer heller ikke inn i Spill mappa. "Operasjonen mislyktes" :-( Endret 30. juni 2008 av Spielhaug Lenke til kommentar
Spielhaug Skrevet 9. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 9. juli 2008 Update: Da har jeg kobla pc'n opp på bluetooth, og da finner jeg alle programmene mine via bluetooth-utforskeren! Men på selve telefonen klarer jeg ikke å få de fram. Så da må det være noen snarveier i telefonen som er slettet. Noen som vet hvordan man får de tilbake? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå