Gavekort Skrevet 30. juni 2008 Del Skrevet 30. juni 2008 Hei! Jeg sitter med et idiotisk problem, jeg klarer ikke å dra ikonene noen plass.. Kjører forøvrig Windows xp. Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 30. juni 2008 Del Skrevet 30. juni 2008 skrivebordet? Andre museknapp og velg arranger ikoner og avmerk align to grid (har engelsk xp her) Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 30. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 30. juni 2008 Nei, har avhuka den også. Klarer ikke å flytte fra mappe til mappe, eller bevege de på desktop. Lenke til kommentar
Arne_H Skrevet 30. juni 2008 Del Skrevet 30. juni 2008 Nei, har avhuka den også. Klarer ikke å flytte fra mappe til mappe, eller bevege de på desktop. Høyre musknapp, ordne ikoner etter, og fjern haken på Ordne automatisk Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 30. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 30. juni 2008 Nei, har avhuka den også. Klarer ikke å flytte fra mappe til mappe, eller bevege de på desktop. Høyre musknapp, ordne ikoner etter, og fjern haken på Ordne automatisk Er allerede fjernet. Det kommer ikke svak skisse av ikonet når jeg drar eller noe, det sitter helt fast.. Har prøvd å huke av og på alt innen ikon-innstillingene. Lenke til kommentar
phax Skrevet 30. juni 2008 Del Skrevet 30. juni 2008 Nei, har avhuka den også. Klarer ikke å flytte fra mappe til mappe, eller bevege de på desktop. Høyre musknapp, ordne ikoner etter, og fjern haken på Ordne automatisk Er allerede fjernet. Det kommer ikke svak skisse av ikonet når jeg drar eller noe, det sitter helt fast.. Har prøvd å huke av og på alt innen ikon-innstillingene. Noen som har vært morsomm med deg å laget et bakgrunnsbilde med ikoner på? Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 30. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 30. juni 2008 Nope, kunne vært mulig siden jeg sitter på lan og greier! Men så formaterte jeg nettopp pcen, og alle ikonene er klikkbare. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå